Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Så... mye.. hvitt...!

Denne kommer til å selge som varmt hvetebrød blant playboys i Monaco, og P. Diddy selvsagt :mrgreen:

Men, ærlig talt, jeg synes det er noe litt... kult med den. Tror faktisk den kan se temmelig rå ut på en solbrun arm om sommeren. Utrolig frisk. Selv om den ikke er helt for meg, så ser jeg poenget.

Men, jeg håper det kommer noe nytt med Professional utgaven også. Kan enda håpe.

Såpass, ja - white side - hadde jeg aldri trodd....
 
Nei. Jeg har skrevet det før: GSOTM får alle andre Speedmasters til å fremstå som Speedapprentices = GSOTM >> alle andre Speedies.

Jeg er vel litt inhabil her med min Lunar Dust (GSOTM), men kan i hvert fall bekrefte at jeg fortsatt får like mye stjerner i øynene hver gang jeg ser den på håndleddet - både til hvitskjorte og hettegenser. Lurer faktisk på om jeg kan ha funnet den store kjærligheten..
 
En ny Railmaster hadde vært helt fantastisk! Er vel ikke helt usannsynlig med tanke på seamaster 300 som kom ifjor, så er det vel mulig de følger i samme "bane"?

Nå har ikke jeg vært inne i denne verdenen så lenge, men av det jeg har sett så virker det på meg som at det er fryktelig overvekt på nye versjoner av Speedmaster kontra de andre modellene? - Uansett moro å lese hva alle håper og tror kommer! :)

Har vel vært en del spekulasjoner rundt det, ja, ikke bare etter Seamaster 300 i fjor men også etter Speedmaster '57 året før, så da er det vel naturlig med en Railmaster nå..
 
Feilslått : For hvit for mest av mannfolk, for stor for mest av kvinnfolk
På FB blir den bra motatt av kvinner også... Når de skal få disse 44X49mm på håndleddet, blir det en annen følelse...
 
Håpløs den nye speedmasteren.. DSOTM var kul, GSOTM var kulere, men nå glir de over i APROO "limited edition" området med WSOTM. Forstår ikke hvorfor ingen hos Omega tenkte at dette kanskje ble litt mye av det gode. De kunne da til nøden ha lagen en ny utgave av Alaske Speedyen med litt nye hvite keramiske farger.
 
Feilslått : For hvit for mest av mannfolk, for stor for mest av kvinnfolk
På FB blir den bra motatt av kvinner også... Når de skal få disse 44X49mm på håndleddet, blir det en annen følelse...

Så det er offisielt altså. Nei fytti h@lv€té så stygg den der var!!! Dette hadde jeg aldri trodd. :confused:

Håpløs den nye speedmasteren.. DSOTM var kul, GSOTM var kulere, men nå glir de over i APROO "limited edition" området med WSOTM. Forstår ikke hvorfor ingen hos Omega tenkte at dette kanskje ble litt mye av det gode. De kunne da til nøden ha lagen en ny utgave av Alaske Speedyen med litt nye hvite keramiske farger.

HEY! Ikke dra AP inn i denne jævelskapen også:eek:

Skille

Nei, jeh kommer faktisk ikke over hvor forferdelig den klokken ser ut på bilde. Hvordan kommer den reimen til å se ut etter noen uker. De kunne i det minste ha sponset på en farge på bezelen.

Nok ett skille

Den Orisen som ble linket til litt tidligere her var kjempefin. Skulle akkurat til å se om det gikk å forhåndsbestille en slik før jeg så at den hadde dato.:( Den burde ikke ha dato
 
DSOTM, GSOTM og WSOTM... Basel 2016 = Half side of the moon? :rolleyes:

Basel er ikke åpen enda: Jeg tviler sterk på at den WSOTM er Omega sin Basel sentral nyhet.
Vi snakker bare om en forskellige farge på keramisk kasse der.
Hva skulle bli vitsen i å avsløre alt 3 dager før...?
 
Basel er ikke åpen enda: Jeg tviler sterk på at den WSOTM er Omega sin Basel sentral nyhet.
Vi snakker bare om en forskellige farge på keramisk kasse der.
Hva skulle bli vitsen i å avsløre alt 3 dager før...?

Håper virkelig ikke det!
Er jo bare de siste 2-3 dagene med bilde-teasing som får denne klokken til å fremstå som den store nyheten.
Vitsen kan være så mangt, men svaret vet vi vel ikke før Baselworld er ferdig :)
 
Håper virkelig ikke det!
Er jo bare de siste 2-3 dagene med bilde-teasing som får denne klokken til å fremstå som den store nyheten.
Vitsen kan være så mangt, men svaret vet vi vel ikke før Baselworld er ferdig :)

De skal nok komme med noe "nytt" og det er kanskje på tid for en Railmaster come-back, spesielt siden Omega har den ny 8400 anti-magnetiske urverk å sette i... Railmaster var opprinelig en klokke for å jobbe nær magnetiske felt.
http://monochrome-watches.com/omega-2015-novelties-omega-baselworld-2015-predictions-railmaster/
 
Så, i løpet av uka så kommer:

BSOTM = Blue Side Of The Moon
RSOTM = RedSide Of The Moon
YSOTS = Yellow Side Of The Submariner
PSOTA = Pink Side Of The Absurd
 
Dette var ikke bra, Omega. IMHO er de i ferd med å ødelegge særegenheten ved de to flotte modellene DSOTM og GSOTM med å lansere WSOTM... Får håpe de kompenserer med en flott Railmaster!
 
Dette var ikke bra, Omega. IMHO er de i ferd med å ødelegge særegenheten ved de to flotte modellene DSOTM og GSOTM med å lansere WSOTM...

Akkurat det jeg tenkte også. Dette vanner jo ut mye av det spesielle, og beveger hele keramikk-konseptet over mot billig gimmick, fremfor noe eksklusivt.

Utrolig at ingen i Omega har hatt vett til å slå i bordet underveis og rope "NEI!".

For en bommert...
 
Akkurat det jeg tenkte også. Dette vanner jo ut mye av det spesielle, og beveger hele keramikk-konseptet over mot billig gimmick, fremfor noe eksklusivt.

Utrolig at ingen i Omega har hatt vett til å slå i bordet underveis og rope "NEI!".

For en bommert...

Jeg tror at denne utgaven ble satt i liv på grunn av moten som går rundt i siste: Mange kvinner bruker mye større klokker enn før. Til og med mannlige størrelser som 44mm.
Kvinnene liker den og mottar den på en positiv måte angående stilen og fargen(på nettet): Min samboer fikk samme reaksjon, hun synes at den er fin å se på.
Noen menn liker den også: Hver sin smak, det går sikkert bra med en rosa skjorte...
Men for min del er den for femi for meg.
Det burde ikke ødelegger noe for de andre DSOTM og GSOTM : Disse er kult og tøffe som fæn..
På side:
Rolex har gjort sin baby-blue og brun sjoko (møkk) Daytona også: Den har jeg aldri forstått... Beauty is in the eyes of the beholder.
Livet fortsetter og ingen er tvangt til å kjøpe den.
 
Må si dette veldig lavt, men jeg likte "white side of the moon" veldig godt :eek:
Riktignok ikke til meg selv, men dette er absolutt en "gave kandidat" til kona.
 
Jeg tror at denne utgaven ble satt i liv på grunn av moten som går rundt i siste: Mange kvinner bruker mye større klokker enn før. Til og med mannlige størrelser som 44mm.
Kvinnene liker den og mottar den på en positiv måte angående stilen og fargen(på nettet): Min samboer fikk samme reaksjon, hun synes at den er fin å se på.
Noen menn liker den også: Hver sin smak, det går sikkert bra med en rosa skjorte...
Men for min del er den for femi for meg.
Det burde ikke ødelegger noe for de andre DSOTM og GSOTM : Disse er kult og tøffe som fæn..
På side:
Rolex har gjort sin baby-blue og brun sjoko (møkk) Daytona også: Den har jeg aldri forstått... Beauty is in the eyes of the beholder.
Livet fortsetter og ingen er tvangt til å kjøpe den.

At du skal begynne å trekke inn Rolex i dette og kalle Daytona for møkk er helt useriøst... Synes mye av det du skriver er morsomt provoserende, men det er en linje som nå er krysset...
 
Fuck it, jeg likte den. Kunne aldri kjøpt selv og brukt til den prisen, men synes den var kul.
 
At du skal begynne å trekke inn Rolex i dette og kalle Daytona for møkk er helt useriøst... Synes mye av det du skriver er morsomt provoserende, men det er en linje som nå er krysset...

Mange har reagert med avsky og forvirring når den Daytona utgave kom ut: Du kan ikke nekte det.
Ja den er brun som møkk: Jeg sminker ingen griser meg. Mange kalt det sånn når den kom ut og det skal fortsette.
Men som sagt: Det er min mening.
Jeg snakker om Rolex som et eksempel i samme "liga" av klokker som er kalt for "stygge" av mannfolk når de kommer ut.

"...det er en linje som nå er krysset..." Det var DIN linje. Ikke alle sin linje.