Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Mange har reagert med avsky og forvirring når den Daytona utgave kom ut: Du kan ikke nekte det.
Ja den er brun som møkk: Jeg sminker ingen griser meg. Mange kalt det sånn når den kom ut og det skal fortsette.
Men som sagt: Det er min mening.
Jeg snakker om Rolex som et eksempel i samme "liga" av klokker som er kalt for "stygge" av mannfolk når de kommer ut.

"...det er en linje som nå er krysset..." Det var DIN linje. Ikke alle sin linje.

Det er riktig, men når du skriver dritt om Rolex i annethvert innlegg så blir det nesten litt homofobisk over det. Kanskje du egentlig digger Rolex :mrgreen:
 
Det er riktig, men når du skriver dritt om Rolex i annethvert innlegg så blir det nesten litt homofobisk over det. Kanskje du egentlig digger Rolex :mrgreen:

"...når du skriver dritt om Rolex i annethvert innlegg..." Det gjør jeg ikke. Du er alt for fokusert...
Omega får sitt, alle får sitt: Problemet med Rolex er all kritikk gjør mer vondt til noen bestemt folk.
Jeg er ikke homofobisk heller: Så det er sagt.
Jeg sier bare rett ut det jeg tenker og det andre "tenker lavt".
Om hvis jeg digger Rolex: Nei... Men jeg hater ikke Rolex heller.
Rolex er Rolex: Jeg liker ikke varemerket sin retning eller oppførsel på markedet.
 
Redigert:
Håper virkelig ikke det!
Er jo bare de siste 2-3 dagene med bilde-teasing som får denne klokken til å fremstå som den store nyheten.
Vitsen kan være så mangt, men svaret vet vi vel ikke før Baselworld er ferdig :)

Nei, jeg håper fortsatt at det er noe mer ved dette enn det vi ser nå. Ikke at det er noe galt med en slik klokke i seg selv, faktisk likte jeg den litt bedre i videoen enn på bildene - men nå begynner dette med "side of the moon" å bli litt vel dumt. Spesielt underlig da Grey Side egentlig skulle hete Lunar Dust fram til de fikk noen copyright-problemer.

Nå har jeg akkurat lett gjennom alle dameklokke-trådene i et forsøk på å finne en litt liknende, men mindre, dameklokke som jeg husker jeg synes var veldig fet. Altså en som så litt keramisk ut, selv om den sikkert ikke var det. Med bezel. Lurer på om det var en Blancpain, men jeg klarte ikke å finne den...
 
Redigert:
Nei, jeg håper fortsatt at det er noe mer ved dette enn det vi ser nå. Ikke at det er noe galt med en slik klokke i seg selv, faktisk likte jeg den litt bedre i videoen enn på bildene - men nå begynner dette med "side of the moon" å bli litt vel dumt. Spesielt underlig da Grey Side egentlig skulle hete Lunar Dust fram til de fikk noen copyright-problemer.

Nå har jeg akkurat lett gjennom alle dameklokke-trådene i et forsøk på å finne en litt liknende, men mindre, dameklokke som jeg husker jeg synes var veldig fet. Altså en som så litt keramisk ut, selv om den sikkert ikke var det. Med bezel. Lurer på om det var en Blancpain, men jeg klarte ikke å finne den...

Ja, Chanel, Hublot, Jaquet Droz, Blancpain, Audemars P., Tag-Heuer etc har gjorte det også.
Jaquet.D og A.P er 44mm men den Blancpain er 38mm.
http://www.ablogtowatch.com/fifty-fathoms-bathyscaphe-mens-womens-2013/2/
Det passer bra på damene i hvert fall.
Den største feil der fra Omega, er å bruke den 9300 urverk som er alt for stor for en "vanlige" kvinneklokke størrelse.

Don´t be shy, take a dive into the white ceramic world:mrgreen:
 
Rolex har gjort sin fazermint og brun sjokotona Daytona også: Den har jeg aldri forstått... Beauty is in the eyes of the beholder.
Livet fortsetter og ingen er tvangt til å kjøpe den.

Fixed. :D

Viktig å holde dette innenfor sjokoladereferanser.
 
Ja, Chanel, Hublot, Jaquet Droz, Blancpain, Audemars P., Tag-Heuer etc har gjorte det også.
Jaquet.D og A.P er 44mm men den Blancpain er 38mm.
http://www.ablogtowatch.com/fifty-fathoms-bathyscaphe-mens-womens-2013/2/
Det passer bra på damene i hvert fall.
Den største feil der fra Omega, er å bruke den 9300 urverk som er alt for stor for en "vanlige" kvinneklokke størrelse.

Don´t be shy, take a dive into the white ceramic world:mrgreen:

Den Blancpainen var det jeg tenkte på, ja, den er flott til damer. Hvis WSOTM faktisk er 9300 og 44,25mm er det litt dristig i mine øyne også..
 
Nå er det vel nok "... side of the moon" fra Omega vel? Begynner å bli svært repetivt og kjedelig i mine øyne.

Personlig synes jeg denne WSOTM var utrolig stygg.
 
Mange har reagert med avsky og forvirring når den Daytona utgave kom ut: Du kan ikke nekte det.
Ja den er brun som møkk: Jeg sminker ingen griser meg. Mange kalt det sånn når den kom ut og det skal fortsette.
Men som sagt: Det er min mening.
Jeg snakker om Rolex som et eksempel i samme "liga" av klokker som er kalt for "stygge" av mannfolk når de kommer ut.

"...det er en linje som nå er krysset..." Det var DIN linje. Ikke alle sin linje.

Haha, Rolex Møkktona. Kan jeg nominere Omega Spermmaster som det uoffisielle kallenavnet på den nye hvite speedyen? Om vi følger kroppsvesketemaet enda, selvsagt.. :rolleyes:
 
Greit at du ikke liker Rolex, men du kan ikke si at du ikke liker solbrune damer og vise til nettopp henne.
Den kjøper jeg ikke :mrgreen:

Jeg plukket denne bilde fordi det var en hvit keramiske Chanel klokke (altså ikke noe kinadritt) og at den var med modell som var ikke sulttyn.
Nei jeg tenner ikke på solbrune damer og ikke på sørlige utseende heller.
Jeg liker mest rødhårede damer med blek hud. Ferdig med det;)
 
Redigert:
Jeg plukket denne bilde fordi det var en hvit keramiske Chanel klokke (altså ikke noe kinadritt) og at den var med modell som var ikke sulttyn.
Nei jeg tenner ikke på solbrune damer og ikke på sørlige utseende heller.
Jeg liker mest rødhårede damer med blekk hud. Ferdig med det;)

Blekk hud? :eek:
 
11032922_973921292633085_1729580058_n.jpg


Gjesp. Håper Omega kommer med noe mer spennende enn dette.

DSOTM > GSOTM > WSOTM

Når design trumfer lesbarhet :(

Hahahaha...... Sikkert pen på damer?
 
Nå har omega sluppet ett nytt bilde på instagram med en svart rom hjelm. Hvordan skal det tolkes?