Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Rolex la nettop ut en ny teaser. Man ser crownguards og en ganske liten krone i forhold til crownguardsene. Det får meg til å tenke på en ny GMT-master. Man ser tydelig at det ikke er noe chrono-pushere der :)

Edit: På instagram
Synes at jeg nettopp ser chrono pushere der jeg da..
 
Hva klarer dere å tolke ut i fra Tudor sin teaser?

vQ6hTWH.jpg
At Tudor har en ny klokke på gang ;)
Gull? Bronse?
 
Tipper GMT coke, og at de har fjernet taggene i filmen for å ikke avsløre. Syns betzelen går for langt ut på kassen til at det kan være en DJ, samt at crownguards utelukker vel en DJ? Kan også være en Daytona :)
 
Redigert:
Det er vel et nærbilde av en lug vi ser på data-tegningen som Tudor har sluppet. Børstingen generelt (retningen osv.) samt utfresingen av kanten på toppen er vel identisk lugsen på en Pelagos, så at det kommer en i bronse (sikkert med med en brunfarget skive og gylne markører) er nok et god tips, ja... :)
 
Redigert:
Jeg er sikkert alene om dette; men jeg kjenner det ikke en plass, dette med spekulasjoner. Den som lever, får se. IMHO.
 
  • Liker
Reaksjoner: Skug
Kan fremdeles være Daytona.
Uten å ha lest kommentarene, men bare sett på bilder i linken over så synes jeg også det er mange tegn som tyder på Daytona, og hadde turt å vedde på det (men farger/materiale tør jeg ikke si noe om):
-Ser ut til at former stemmer.
-Bilde 1: På den ene siden mangler "sirkelen" ytterst, så det tyder på at det er den siden med crown/pushere, og klokken er avbildet opp ned. (samt smale lugs m.m.)
-Bilde 2: Glass, form til besel (ser ut som mørkere enn stål), og ikke minst: Det et ser ut som klokke med pushere ved at kanten ikke følger siden (pushere er dog i skyggen/blacket ut).
-Bilde 3: Igjen mørk keramisk besel? Polert på lugs og center link?