Baselworld 2016 - 17-24 mars!

OK, ser at lumen kan ligne, men pga "dobbelteffekten" kan det vel være at de introduserer en helt ny modell, med en eller annen form for komplikasjon?


Kim!
 
OK, ser at lumen kan ligne, men pga "dobbelteffekten" kan det vel være at de introduserer en helt ny modell, med en eller annen form for komplikasjon?


Kim!

Hva med en relansering av: Rolex Triple Date Moonphase
a3edfbf314b032f1eb6a96a1d985fce7.jpg
 
Rolex la nettop ut en ny teaser. Man ser crownguards og en ganske liten krone i forhold til crownguardsene. Det får meg til å tenke på en ny GMT-master. Man ser tydelig at det ikke er noe chrono-pushere der :)

Edit: På instagram
 
Tror dette må være en annen klokke enn første video?
Ser unektelig ut som en ny versjon av en sportsmodell. Kanskje GMT-Master med ny bezelfarge eller ny Sub med noe rødt på? Rødt er hvertfall fargen de pusher :) 50-års-jubileum for RedSub, kunne jo blitt noe fantastisk men er veldig utypisk Rolex å skulle gjøre noe slikt....
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsOlav og O.S.P
Tenkte at sub kunne være et alternativ jeg også. Men ta en titt på størrelsesforholdet mellom kronen og crownguardsene. Krona er mye mindre enn den ville vært på en sub. Derfor tror jeg det er en GMT-master :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Guybrush Threepwood
Ja, det kan det jo være. Da virker det logisk med både rødfargen og den lille krona :)
 
Filmen synes å vise:

a) en modell med smale lugs (bredden er 1/2 av avstanden til senter av lenka / oysterflex.
b) bezel har IKKE tagger, men synes jevn (dvs. det ekskluderer da YM i stål)
d) glasset virker å stikke litt opp på toppen

Tipper det er en 40mm DJ.