Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Kan hende at det er Daytona ja, spent på om det kan være SS! Uansett så blir det spennende å se hva de lanserer!
 
Ser ut som en Daytona. Legg også merke til sportsmodellen med runde lumeplot i bakgrunnen på slutten av videoen.

http://iconosquare.com/p/1202157822039035191_1165531538

1661825_576723879154989_627254391_n.jpg
 
Hvis det er Daytona i stål... Da blir det ikke sommerferie i år iallefall! hehe
 
Litt kortere lume plot kl 6 - Kan jo bare gjette, men mistenker datokomplikasjon kl 6 og keramisk bezel? I såfall har de laget drømmeklokken min og deler av samlingen min skal til pers for å finansiere denne :)
 
Hva tenker folk om teaseren som Rolex har sluppet? Lume i bezel ser det ut som ihvertfall!

Lume i bezel eller en indre lume? Alla memovox-skive med en eller annen komplikasjon? Det nemlig gjenskinn på ytterkanten av den ytre lumen, noe som er typisk fra rehauten ved sterk lume. Egentlig tror jeg bare det er Rolex som køddår med oss, det er egentlig en lume-sirkel som de har satt sammen til to i filmen for å bølle med oss super-nerder:)

Forøvrig ligner lumen på Daytona. Som har litt mindre lume kl 18 pga sekund-sub-dial, ikke pga dato.

Også en syltynn indikasjon på stål, hvitt-gull modellene kommer gjerne originalt med tall og ikke streker som timemarkører.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MNP og Stratocaster
Mulig dobbeltlumen bare er en kunstnerisk frihet i teazeren? Hadde vært kult med stålfarget keramisk bezel slik at det helstøpte inntrykket beholdes fra dagens stålmodeller. Håper virkelig ikke de roter den til med dato!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Jeg syns ikke det var så lett å få noe konstruktivt ut av Teaseren, kan det ikke være hvilken klokke som helst ? Jeg mener selv Invicta klarer jo å lage Lume ;)
 
Har dobbelt sett med lume noen funksjon? Kan videoen gi et hint til at det gjøres noe med størrelsen/diameteren på noen av urene?
 
Over til noe helt annet; fantastisk at Basel alltid sammenfaller perfekt med min årlige ukestur til svigers haha. Blir like sosialt i år med andre ord..