Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Må si jeg likte den litt harry gullgrønne Daytonaen, og definitivt den nye WG'en med blå skive... OG SS'ene da... ;)
 
... og Black Bay 36mm...
Det er jeg så hjertens enig i! Definitivt den som er mest interessant for min del.
Utrolig flott på lenke var den og.

image.jpeg
 
Allerede venteliste hos kjent pusher i Oslo. 3 på hvit skive og to på svart. Kan bli vanskelig å få tak i denne!
 
Hmmmm, både skuffet og lettet på en gang. Hadde det kommet en ny Grey Side /Lunar Dust med samme urskive som før i sandblåst platina men med den nye Moonphase Chronographen hadde jeg nok blitt fristet til å bytte ut min eksisterende Lunar Dust. Men denne ble jeg ikke veldig begeistret for, selv om jeg liker både grå keramikk sedna-gull og meteorittestetikk..

speedmaster_gsotm_meteorite_VueC_large.jpg

Appendix: Jeg ville altså hatt en oppgradert versjon av denne:

Omega-Speedmaster-Grey-Side-of-the-Moon-on-the-lunar-soil.jpg


Med Moonphase Chronographen fra denne:
SP_Moonphase_Fuite_1600x900.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Den nye Black Bay Black med riveted lenke var jo dritkul! Liker den lenken utseendemessig mye bedre enn den gamle. Tudor har i mine øyne endelig truffet spikeren på hodet med akkurat den modellen. Bronse, lugholes, PVD og annet fjas kan de ha for seg selv, men akkurat BBBlack likte jeg. Må kanskje legge inn bestilling på den.

+1, fulltreffer
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner
Fint at Tudor oppdaterer BB med inhouse, men både UPS- og PVD-varianter var ganske uinteressante.
CK2998 LE er vel det eneste jeg har sett til nå som virkelig ga meg lyst på noe nytt :D