Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Denne nye dykkerklokken fra Alpina likte jeg godt :)

Kommer i kremhvit eller dyp blå skive. Plasseringen de har valgt for datoskiven er så merkelig at det nesten blir sjarmerende i mine øyne. :p

DSC01583.jpg


DSC01582.jpg
 
Redigert:
Vad tycks @Loevhagen - blir det noen venteliste :)?

Godt spørsmål. :)

Har ikke fått studert alle nyhetene, men sett raskt over - og da er jeg her:

Ny AirKing: Gul og grønn med for mange tall på urskiva. Venteliste? Nope.
Ny YM: Brun skive og everose eller gråskive og blå viser. Venteliste. Definitivt ikke
Ny DJ: 41mm. Smalere kasse / lugs og nå med jubileelenke. Venteliste? Hvis dette hadde vært i SS, så meget mulig.
Ny Explorer 1: Rett lengde på viser og lume i 3,6 og 9 som da ikke svartes ut i lyset. Venteliste? Nei, da en sunburst blå OP (om enn 3mm mindre) gjør nytten
Ny Daytona: Det var befriende. Sort kjeramisk bezel på sort skive ble for Bamford Watch Department for min smak. Hvit skive med samme bezel var flott. Venteliste? Usikker

Mao. sjekke mer om DJ.

Du da? :)
 
112k var listepris? Denne bør vel være gjeldende til neste prisstigning februar 2017?
 
Ikke noe av det jeg har sett så langt har fristen. PO GMT var kul, men aaaalt for svær.

Tudor BBB med in house er kult nok. Det samme er nye Explorer, men ingen får jeg noen umiddelbar "må ha" følelse. Fint for lommeboka :)
 
El Primeroen var fin, liker at Zenith, i likhet med Tudor, har kuttet ut noen tall og bokstaver på skiva. Less is more, akkurat når det gjelder skriblerier på skiva i hvertfall :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321