Brukprisene på eksisterende 116250 har nok akkurat fått seg et litt kaldt vann i blodet.
Det var som faen
Bestilte nettopp den nye Daytonaen i hvit - kr 112K. Håper den er på plass før jul
Eller var det nå det?
Brukprisene på eksisterende 116250 har nok akkurat fått seg et litt kaldt vann i blodet.
Bestilte nettopp den nye Daytonaen i hvit - kr 112K. Håper den er på plass før jul
Det var som faen. Eller?
Kjenner jeg er småskuffet over dagens lanseringer... Mye "nesten" for min del, men..
For sikkerhets skyld; alt fra Rolex er lansert?
Kjenner jeg er småskuffet over dagens lanseringer... Mye "nesten" for min del, men..
For sikkerhets skyld; alt fra Rolex er lansert?
Jeg synst det var mye bra! Hadde toppet seg med coke også! Ser det er litt delte meninger, lurer på hva folk skulle sett mer av? En del håpet vel på bluebear også, vertfall om man googler rolex 2016 basel
Jeg liker veldig godt den 36mm Hertagen fra Tudor. Jeg synes Tudor har gjort mye bra lenge, og ble veldig ivrig da Rangeren ble lansert for et par år siden. Men den er jo altfor stor! Den nye BB-en, derimot. Ser lovende ut. Vis vedlegg 4410
Jeg syns både Speedmasteren og Planet Ocaean ser flotte ut, liker det orange på Bezelen jeg. Skikkelig frisk sommer klokke det der.Synes Omega var litt så-som-så i år. Nye POen er jeg litt usikker på, mulig at jeg trenger en stund på å venne meg til de oransje detaljene og at den vil vokse mer på meg over tid. Kan jo være en skikkelig frisk sommerklokke dette.
Favoritten er uten tvil den limiterte blå Speedyen.
Jeg tror litt av problemet er at remmen til POen gir meg racing-vibber, og at identiteten til klokken dermed virker litt forvirret?
Jeg syns både Speedmasteren og Planet Ocaean ser flotte ut, liker det orange på Bezelen jeg. Skikkelig frisk sommer klokke det der.
Bare synd at den er så altfor tykk. Planet Ocean gjorde seg bedre med det noe slankere 2500 verket.
Enig i at den er flott men også at den krona stikker for langt ut. Virkelig litt merkeligJeg liker veldig godt den 36mm Hertagen fra Tudor. Jeg synes Tudor har gjort mye bra lenge, og ble veldig ivrig da Rangeren ble lansert for et par år siden. Men den er jo altfor stor! Den nye BB-en, derimot. Ser lovende ut. Vis vedlegg 4410
Ut fra den videoen ser det jo ut som om den er enda tykkere enn dagens 8500 PO. Jeg likte min godt men den er helt på smertegrensen mtp tykkhetJeg syns både Speedmasteren og Planet Ocaean ser flotte ut, liker det orange på Bezelen jeg. Skikkelig frisk sommer klokke det der.
Bare synd at den er så altfor tykk. Planet Ocean gjorde seg bedre med det noe slankere 2500 verket.