Baselworld 2016 - 17-24 mars!

Og der har startskuddet for salget av Tudor'er uten in-house verk gått for alvor... ;)

Min Tudor BlaBaBla kommer ikke til å forlate boksen..... In-house og 70 timer reserve er vel og bra, men lite stress å stille tiden på klokke uten dato uansett. Foretrekker forøvrig helt klart lenken uten Riveted kulefjas......
 
Den nye Black Bay Black med riveted lenke var jo dritkul! Liker den lenken utseendemessig mye bedre enn den gamle. Tudor har i mine øyne endelig truffet spikeren på hodet med akkurat den modellen. Bronse, lugholes, PVD og annet fjas kan de ha for seg selv, men akkurat BBBlack likte jeg. Må kanskje legge inn bestilling på den.
 
Den nye Black Bay Black med riveted lenke var jo dritkul! Liker den lenken utseendemessig mye bedre enn den gamle. Tudor har i mine øyne endelig truffet spikeren på hodet med akkurat den modellen. Bronse, lugholes, PVD og annet fjas kan de ha for seg selv, men akkurat BBBlack likte jeg. Må kanskje legge inn bestilling på den.

Enig. Hadde vært fint om de er 40mm og ikke heter Black Bay for min del.
 
new-rolex-cosmograph-daytona.jpg
 
Tja, ble litt usikker på den mørke bezelen. Trenger flere bilder og vinkler før jeg fjerner meg fra ventelisten ;)
Hvor mye mer kan den koste med keramikk, tro?
 
Tja, ble litt usikker på den mørke bezelen. Trenger flere bilder og vinkler før jeg fjerner meg fra ventelisten ;)
Hvor mye mer kan den koste med keramikk, tro?

Uten moped-måler:)

Også i sort:


Og et par fargerike gullvarianter.

@Jon Henrik: Pleier det å komme flere varianter ila uka, eller er dette "alt" fra Rolex? Eks 116519c...