En luxusklokkeselger i Stockholm selger en 16800 for 56k på finn.no om dagen. Det er også hyggelig lesning for oss som eier en 16800.
Om han får det er jo en annen sak.
Dersom det er luxuriouswatches så har vel de priset stort sett alle klokkene sine godt over norsk markedspris?
Ja, i følge Christies er lenka med lås verdt 2 ganger så mye som jeg ga for klokken med lenke.
???
Her får du lov å utdype mer @Mathfjeld, for det høres jo ganske vilt ut?
Ingen skrivefeil, mine venner. Men en aldri så liten løgn. Jeg betalte NOK 18.500,- og ikke 18.000,-. Dette kan delvis bekreftes av blant andre @Mathfjeld. Jeg tillater meg å røpe innkjøpsprisen da denne aldri skal selges. Gamlekjerringa mente at jeg for en gangs skyld hadde fortjent å gjøre en god handel.
Jeg ble nettopp bydd $7.500 av en seriøs (og relativt kjent) klokkekar i NYC. Med dagens dollarkurs ville dette allikevel gitt meg en fortjeneste på mer enn de nevnte NOK 40.000,-.
Håper at dere tilgir meg løgnen.
Når det gjelder Mathfjelds prisforlangende, skal jeg ikke uttale meg, men lenka alene er verd en rimelig høy sum (vet ikke om han vil røpe summen), basert på ekspertuttalelser. Ikke sant, Mathfjeld?
Wow, gratulerer med kanonkjøp!
Jo takk for det, men hvis jeg realiserer de klokkene jeg har, samt regner inn tidligerer tiders kjøp og salg, så er det ikke snakk om en hverken lønnsom eller spesielt billig hobby
Jeg kjøpte heller ikke denne klokken av økonomiske årsaker. Eller vent litt, det var jo det jeg gjorde ettersom jeg ikke hadde mer å rutte med den dagen.
Nå har vel denne tråden sklidd litt ut av topic, men jeg kommer litt sent i gang, og kan fortelle om mine erfaringer med Breitling.
Klokkeinteressen min startet med Breitling, og det startet med noen billige secondhand. Til slutt kjøpte jeg en helt ny gull/stål B01 og en Gull/stål diabesel Chronomat. Begge disse tapte seg i verdi med godt over 50% på under året. Breitling er ALDRI veien å gå
Siden den tid har jeg eid 9 Rolexer, og disse har jeg totalt sett ikke tapt en krone på