Vel talt. Lexus (og selvsagt Toyota) er for 60+Må bare bli seksti, så skal jeg ha Lexus jeg også!
Vel talt. Lexus (og selvsagt Toyota) er for 60+Må bare bli seksti, så skal jeg ha Lexus jeg også!
Tesla - særlig Mod.3 og X må vel være noe av det styggeste som noen gang er laget - lurer på om designerne her og de som
lagde Troll er i familie..
Smak og behag selvfølgelig.. men Fiat Multipla er nå værre synes jeg.
Yes! Kjøpte begge mine et par måneder etter jeg ble 60. Dette er jo biler mann kjøper, ikke leaser...Vel talt. Lexus (og selvsagt Toyota) er for 60+
Lease gjør du når du er konfrontert med teknologisk og/eller teknisk usikkerhet! -og naturligvis hvis du er opptatt av eierglede...Tja, man har jo jevn og sikker pensjonsinntekt når man er i markedet for Lexus, så hvorfor ikke lease?
Da har du nok også hodet til en pensjonist LC er alternativ til traktor, 4-trinns automat m/ overdrive Eller mulig de leveres med 5-trinns nå?jeg har nok sjelen til en pensjonist, for jeg hadde lett gått for en LC fremfor noen av de tyske alternativene.
Da har du nok også hodet til en pensjonist LC er alternativ til traktor, 4-trinns automat m/ overdrive Eller mulig de leveres med 5-trinns nå?
Lykke er en Range Rover L322 med GM-kasse. Den er gammel, men langt fra god. Convertere er vel nesten jevnlige servicedelerHEI, ikke mobb 4 trinns automat! har en god gammel GM 4L80e i XJR'en og den liker IKKE å bli snakket stygt om!
5 gir vettu - ett for mange! ikke rart det går galt!Lykke er en Range Rover L322 med GM-kasse. Den er gammel, men langt fra god. Convertere er vel nesten jevnlige servicedeler
Husker mitt første møte med 4-trinns automat. Kjøpte en ny Nissan "X-feil" i 2002, 2-liters bensin med 140 hk (tror bare ca. 100 av de var på jobb) og selvsagt 4-trinns-kasse. Bilen var så dårlig giret at en liten bakke var nok til at den giret ned og man fikk ditto turtall, og når ønsket fart var oppnådd giret den opp igjen og mistet momentet Funket greit på flat mark og rett vei i byen. Ble et kortvarig forhold. Prøvde å heve kjøpet, men byttet heller driten inn i noe nytt tysk fra München. Snakk om natt og dag!Men helt seriøst så er det lov å mobbe 4 trinns automater - de er jo ikke akkurat de raskeste skapningene på jordens overflate, men de har i det minste driftsikkerheten i behold, i motsetning til mer moderne kasser
Mandagsbiler kan man dessverre ende opp med uavhengig av merke. Vi har hatt 5 ulike BMW siden jeg endelig ble kvitt min X-trail i 2003, og alle har vært så og si feilfrie. Hadde en 5-serie hvor turboen tok kvelden to uker før den var fem år, og det fikk jeg på garantien! Ellers var det helt jævlig lyd fra vindusviskerne på en 3-serie, og dette ble utbedret. Faktisk ingen elektronikk-feil!Gammel XJ6 med 3-trinns automat. Null feil, gira presist og starta alltid. Ikke rask, men sterk. Ble solgt i høst, da jeg har kliss ny BMW X5. Den har nå vært på verksted 10 ganger siden september.
Støtter den med jo enklere, jo bedre...
Så du har prøvet den!? eller klare du ikke at telle til 10...Da har du nok også hodet til en pensjonist LC er alternativ til traktor, 4-trinns automat m/ overdrive Eller mulig de leveres med 5-trinns nå?
Regner med vi snakker Landcruiser? Nå med 6-trinns kasse som 2021-modell?Så du har prøvet den!? eller klare du ikke at telle til 10...
det er LX, LC er en GTRegner med vi snakker Landcruiser? Nå med 6-trinns kasse som 2021-modell?
Haha. Ja, der kan man se. Sorry @Spring Drive Du refererer sikkert til Lexus LC, i mitt hode har alltid LC vært Landcruiser... Ser på bildet at du har en Lexus LC, og den har jeg ikke prøvd. Men, jeg liker linjene på den! Den andre hybriden (regner med det er en 450) har jeg imidlertid prøvd for fire år siden da jeg skulle bytte bil sist. Var veldig nysgjerrig på denne med 3,5 liters V6 og greier, men automatkassen ødela hele kjøreopplevelsen. Klarer ikke venne meg til CVT-kasser, så det ble ingen handel.det er LX, LC er en GT