S
Problemet er ikke at den er tysk. Problemet er at den går på batteri.Denne er jo så lekker at jeg virkelig kunne vurdere (seriøst) å kjøpe tysk...
Her er Audis Model S-utfordrer
Audi har i kveld avduket sin utfordrer til Porsche Taycan og Tesla Model S. Her går sport og komfort hånd i hånd.m.bilnorge.no
8- )
Problemet er ikke at den er tysk. Problemet er at den går på batteri.
Enig i at den er pen å se på. Det er bare så synd at den ikke har en skikkelig motor.Selvfølgelig. Batteribiler lekte jeg med som liten.
Men denne er pen ut....
9
I mine øyne tar det bort alt som finnes av sjel og bilglede. Når den dagen kommer at man blir påtvunget el så er interessen min for bil totalt eliminert. Jeg har vært bilinteressert siden før jeg kunne gå, og lever delvis av bil og motorisert redskap i næring. Det er har alltid vært en stor del av livet mitt og hobby i tillegg. Men for min del har interessen sunket i takt med inntoget av radiobiler i samfunnet. Desto mer provosert blir jeg av alle disse miljøraddisene som faktisk tror at de redder verden med elbil, uten å ofre en tanke på at en moderne fossilbil må kjøre det dobbelte av en vanlig drosjebil før den blir utjevnet av fordelen med null utslipp. Jeg er nok en av de som synes vadmel er helt ok og at alt var bedre før.Hvorfor?
Hjertens enig.I mine øyne tar det bort alt som finnes av sjel og bilglede. Når den dagen kommer at man blir påtvunget el så er interessen min for bil totalt eliminert. Jeg har vært bilinteressert siden før jeg kunne gå, og lever delvis av bil og motorisert redskap i næring. Det er har alltid vært en stor del av livet mitt og hobby i tillegg. Men for min del har interessen sunket i takt med inntoget av radiobiler i samfunnet. Desto mer provosert blir jeg av alle disse miljøraddisene som faktisk tror at de redder verden med elbil, uten å ofre en tanke på at en moderne fossilbil må kjøre det dobbelte av en vanlig drosjebil før den blir utjevnet av fordelen med null utslipp. Jeg er nok en av de som synes vadmel er helt ok og at alt var bedre før.
I mine øyne tar det bort alt som finnes av sjel og bilglede. Når den dagen kommer at man blir påtvunget el så er interessen min for bil totalt eliminert. Jeg har vært bilinteressert siden før jeg kunne gå, og lever delvis av bil og motorisert redskap i næring. Det er har alltid vært en stor del av livet mitt og hobby i tillegg. Men for min del har interessen sunket i takt med inntoget av radiobiler i samfunnet. Desto mer provosert blir jeg av alle disse miljøraddisene som faktisk tror at de redder verden med elbil, uten å ofre en tanke på at en moderne fossilbil må kjøre det dobbelte av en vanlig drosjebil før den blir utjevnet av fordelen med null utslipp. Jeg er nok en av de som synes vadmel er helt ok og at alt var bedre før.
I mine øyne tar det bort alt som finnes av sjel og bilglede.
Legger ved et noen bilder av biler med sjel siste 30ish år.Er jammen meg ikke laget mange bensinbiler med sjel de siste 30 årene uansett.. Løsningen er enkel, ha begge deler. En elbil, for å dra alle fordelene av den til hverdagslig bruk, og ha en grom veteranbil med masse sjel, bil / eierglede i garasjen til bruk på finværsdager.