En forholdsvis svær og flottVis vedlegg 280171 bil, men skiltet har jeg ikke klart å finne ut av ....
RighT FucKT?
8- )
En forholdsvis svær og flottVis vedlegg 280171 bil, men skiltet har jeg ikke klart å finne ut av ....
Ikke uenig. Det er i prinsippet en stylet RSQ8. Alt av knapper, display er jo likt som en vanlig Audi.Aah, verdens teiteste bil.
Ikke uenig. Det er i prinsippet en stylet RSQ8. Alt av knapper, display er jo likt som en vanlig Audi.
Porsche har iallfall egne brytere etc.
Samme 0-100 som RSQ8 også.
Men de som kjører lambo har vel et større behov for å vise seg frem enn andre folk.
Ser også ut til at den som er avbildet har uoriginal eksos. Noe som ikke ser helt bra ut bak der.
Så det at Cayenne GT klarer 0-100 raskere enn Urus med færre hk og mer kg er ikke viktig?Er det én ting som er uviktig med biler så er det specs
Er det én ting som er uviktig med kjønnsorgan så er det specsa
Om du svarer på tråden over;Nettopp
Er du fornøyd med IX @kvasbo ? Jeg står på nippet til å bestille. Eneste rekkevidden jeg er ørlite skeptisk til. Skulle gjerne kjørt Bergen-Geilo uten å lade. Tror det skal gå fint, men vurderer å spørre forhandler om å få låne en helg.
Kan Urus sammenlignes med en pompøs person som er særdeles ignorant overfor andres meninger?
Han som kjører den ute hos meg er vel ikke småfeit, men raske briller og (megler)vest er selvsagt på plass. Gjør ikke bilen noe bedre at han har personlig skilt som sier: HIDEBT……Heller en litt småfeit fyr med raske briller og fake Ferrari-trøye.
(Men noen dårlig bil er det jo ikke - VAG vet hva de gjør!)