Bilsnakk

Aah, verdens teiteste bil.

Ferrari kommer jo også (dessverre) med en SUV snart, men det ryktes at den kun blir mulig å kjøpe for de som allerede eier flere Ferrarier, fordi Ferrari ikke vil tråkke på merkevaren sin på samme måte som Lambo og Porsche.

Dét er god trolling det.

• Haha
Reaksjoner: Grendel og Zawatch
Aah, verdens teiteste bil.
Ikke uenig. Det er i prinsippet en stylet RSQ8. Alt av knapper, display er jo likt som en vanlig Audi.
Porsche har iallfall egne brytere etc.
Samme 0-100 som RSQ8 også.
Men de som kjører lambo har vel et større behov for å vise seg frem enn andre folk.

Ser også ut til at den som er avbildet har uoriginal eksos. Noe som ikke ser helt bra ut bak der.

• Liker
Reaksjoner: eidehelg og Grendel
Er du fornøyd med IX @kvasbo ? Jeg står på nippet til å bestille. Eneste rekkevidden jeg er ørlite skeptisk til. Skulle gjerne kjørt Bergen-Geilo uten å lade. Tror det skal gå fint, men vurderer å spørre forhandler om å få låne en helg.

Om du svarer på tråden over;
Det er viktig å se på totalen. Det er ikke 0-100 tiden i seg selv som betyr noe, men at de har fått til den forbedringen med de forutsetningene betyr mye. Det sier mer om totalen som ligger bak byggingen av bilen. Som igjen reflekterer kvalitet, fremfor kvantitet, som Lamborghini.

Nettopp. Hvis man bare skal ha 0-100-tid kan man jo bare kjøre Tesla og gruse alle. Eller en faktisk sportsbil, ikke en SUV.

Jeg blåser i tall og kjøper totalpakke (der tall er en liten komponent).

Lambo er alltid dust, men på en bra måte. Urus er jo ingen Lambo, bare en stygt sminka VW for gamle menn som aldri turte kjøpe sportsbil.

(Dessuten er det jo en litt kjip egenskap med Urus at alle ler av deg og forstår at du kompenserer for noe.)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og gullet
Er du fornøyd med IX @kvasbo ? Jeg står på nippet til å bestille. Eneste rekkevidden jeg er ørlite skeptisk til. Skulle gjerne kjørt Bergen-Geilo uten å lade. Tror det skal gå fint, men vurderer å spørre forhandler om å få låne en helg.

Happy så langt. Kjøret sjelden over 150km så rekkevidde er ikke viktig for meg (har jeg lært etter åtte år med kun elbil).

Så lenge jeg kommer meg t/r hytta i Sandefjord er jeg happy.

Kan Urus sammenlignes med en pompøs person som er særdeles ignorant overfor andres meninger?

Heller en litt småfeit fyr med raske briller og fake Ferrari-trøye.

(Men noen dårlig bil er det jo ikke - VAG vet hva de gjør!)

Heller en litt småfeit fyr med raske briller og fake Ferrari-trøye.

(Men noen dårlig bil er det jo ikke - VAG vet hva de gjør!)
Han som kjører den ute hos meg er vel ikke småfeit, men raske briller og (megler)vest er selvsagt på plass. Gjør ikke bilen noe bedre at han har personlig skilt som sier: HIDEBT……

• Liker
Reaksjoner: kvasbo