Ikke direkte pen, nei. men det er kult at man har fått til en billig åpen bil. Den skal være veldig artig å kjøre, og så får man med vinddrag i tupeen. Det er honnør til de som lager biler som man kan kjøre i fartsgrensen OG ha det gøy samtidig. (Selv om jeg trives litt over, bare litt... Av og til.)
(Bare så det er sagt; Ford Ka(farsken) overgår denne.. et sted går grensen!)
8-
Mye fint på Opel Motorsport treff på Våler i helga. Banen var åpen for alle så var litt annet fint å se på der også
Mye fint på Opel Motorsport treff på Våler i helga. Banen var åpen for alle så var litt annet fint å se på der også
Grom BMW med Panerai eier. Fikk noen runder i passasjersetet her. Morro!
Panerai 321 om jeg skal gjette?
Spottet hegnar i sin champagnefargede maserati gto idag.
Var en del fine biler på tennisklubben i dag
Dette var den jeg fikk tatt bilde av
Men det sto en Porsche 997 Turbo, nye Range Rover, Porsche Cayenne x2, Porsche Panamera, og en haug med X5, X3 osv.
En hvit Audi RS3 i Smestadkrysset, rød Aston Martin V8 Vantage roadster ved Alexander Kiellandsplass, gul Lotus Esprit V8 ved Mosseveien 190, samme med en grå Porsche 964, sort BMW Z3 M ved Storo og en grå Audi A2 med litauiske skilter som vinglet frem og tilbake i mellom begge felt på Ring3 mellom Ullevål og Helsfyr, så den ringte jeg til politiet om og fikk telefon om at de hadde stoppet bilen. Fikk ikke bekreftelse på mine mistanker om rus, men godt at politiet fikk stoppet og undersøkt bilen og fører ihvertfall
Spottet denne i Tønsberg. Mektig skute som virkelig er sjelden å se. Leste meg opp på akkurat denne, og den er oppgitt å koste over 20 mill. etter avgifter
Fargevalget derimot...