Bilspotting

Fra garasjen på Sentosa Golf Club
2AF614B4-53AC-4B21-A38F-8B0BAEA605E6-8266-00000BC0AE3A4CCD_zps9ae73ae8.jpg
 
Kjørte bak denne skjønnheten i dag! Terget han litt med lysene og litt "ræv" kjøring for å få han til å dra på, herregud som den gikk! Aner ikke hvilken versjon, men om det ikke er den største så er de HELT syke!

20130916_165321_zpsbb27f787.jpg
 
Kjørte bak denne skjønnheten i dag! Terget han litt med lysene og litt "ræv" kjøring for å få han til å dra på, herregud som den gikk! Aner ikke hvilken versjon, men om det ikke er den største så er de HELT syke!

20130916_165321_zpsbb27f787.jpg

Observerte selv en slik i dag når jeg jogget hjem fra treningssenteret. Drog automatisk, uintensjonelt, på smilebåndet :eek:
 
Nå er det en stund siden jeg fulgte med Fiat. Når jeg tenker meg om har jeg vel aldri gjort det heller, men har Fiat benyttet seg av en Ferrari motor i denne Punto'en?
OwnLrn0.jpg

Ser ellers ikke helt behovet for spoiler på en forhjulsdreven bil:eek:
 
Nå er det en stund siden jeg fulgte med Fiat. Når jeg tenker meg om har jeg vel aldri gjort det heller, men har Fiat benyttet seg av en Ferrari motor i denne Punto'en?
OwnLrn0.jpg

Ser ellers ikke helt behovet for spoiler på en forhjulsdreven bil:eek:

I så høye hastigheter denne er laget for, trenger man mengder med marktrykk.. Thorsov Bilrekvisita kalkulerte at ved 160 km/t gir den spoileren nok marktrykk til å kjøre oppned..:cool:
 
Nei, men siden du er så dreven så kunne du jo bare gidd din korte mening om saken?

Mercedes en vesentlig mer påkostet på alle områder. De kan egentlig ikke sammenlignes, matrialvalg og høyteknologi er noe helt annet på mercedesen. Om det forsvarer prisforskjellen derimot, må nesten bli en annen diskusjon;)
 
Mercedes en vesentlig mer påkostet på alle områder. De kan egentlig ikke sammenlignes, matrialvalg og høyteknologi er noe helt annet på mercedesen. Om det forsvarer prisforskjellen derimot, må nesten bli en annen diskusjon;)

Joda, jeg ser det. Det er en MB... Men som du sier, prisforskjellen er jo helt enorm! :)