Nei, men siden du er så dreven så kunne du jo bare gidd din korte mening om saken?
Det er jo en helt annen bil, blir jo som å sammenligne Think og Tesla. Eneste fellesnevner er vel eldrift og 4 hjul.
Nei, men siden du er så dreven så kunne du jo bare gidd din korte mening om saken?
Det er jo en helt annen bil, blir jo som å sammenligne Think og Tesla. Eneste fellesnevner er vel eldrift og 4 hjul.
Vet ikke helt om jeg er enig her, begge er jo definert som "luksusbiler" med en god del gamp under panseret. MB har jo et ekstremt renomme mens tesla er blitt veldig hypet opp av media.
Jeg for min del hadde iallefall kjøpt meg en tesla og beholdt resten av penga til ur
@Wangensten, jeg vet hvertfall et det er solgt én her. Den har vel levering omtrent nå. Vedkommende er miljøvennlig, og har også en ML63 AMG på bioetanol! Hehe
Det er vel ikke stor etterspørsel etter superbiler generelt i Norge, @Wangensten. Men dette er jo hvertfall noe av det "fornuftigste" man kan velge i den klassen. Noenogfemti mils rekkevidde og ca 740 hk med fullt dreiemoment hele veien gjør jo denne ufattelig rask! I tilleg er alt luksuriøst og godt gjennomført. Men på en annen side, en superbil bør vel kanskje ha motorlyd?
@WangenstenDet jeg egentlig mente å spørre om var vel om det virkelig var noen etterspørsel etter en slik SLS?
MB-guru @Thomas84
Hehe ja de bør ha motorlyd ja.
Men flere produsenter (hører jeg Audi), jukser jo med motorlyden med høyttalere som spiller den lyden motoren ikke klarer.
@Wangensten, jeg vet hvertfall et det er solgt én her. Den har vel levering omtrent nå. Vedkommende er miljøvennlig, og har også en ML63 AMG på bioetanol! Hehe
Nå er det ikke bare Audi som gjør dette, nye M5/M6 har også denne funksjonen. Bilene er så godt støyisolert. For de av oss som liker å høre motorlyd - synes jeg det er en fin funksjon. Det er ikke juks, motorene lager fin lyd utenfor kupeen også.
Så stordalen har kjøpt en slik altså?@Wangensten, jeg vet hvertfall et det er solgt én her. Den har vel levering omtrent nå. Vedkommende er miljøvennlig, og har også en ML63 AMG på bioetanol! Hehe
Kjørte bak denne skjønnheten i dag! Terget han litt med lysene og litt "ræv" kjøring for å få han til å dra på, herregud som den gikk! Aner ikke hvilken versjon, men om det ikke er den største så er de HELT syke!