Bilspotting

Spottet en kul S4 i dag
01_286.jpg

Oh....,det var en sprek S4 du:mrgreen:.....På hele 119hk
Men bilen er kjempefin den...

nfi_66716_034744400_12513775551_zpsafa53626.jpg
[/URL][/IMG]

45AFAD6B-8E7A-469B-AFCA-2C1AE2A59A47_zpszp8ut5d3.jpg
[/URL][/IMG]

Redigert:
There is a new sheriff in town:

Fikk fornemmelsen av at den ville spise bobla til frokost:mrgreen:
WLPRilb.jpg

Finansministeren skjønte lite av hvorfor jeg ville ta bilder av denne "litt kule Audien"
LfTmn4u.jpg

I kveld fikk jeg gleden takket være snille naboer til å ta en nærmere titt på en slik en:

En SLS Black series, 1 av totalt 300. Dette er noe av det råeste Mercedes produserer. 6,2 V8, 622hk. En fantastisk kjøremaskin. Pris ca en meget brukbar enebolig :)

Bildene er tatt fra nettet, men nevnte bil var også i hvit perlemor/sort og carbon.

Prøvekjørte Toyota GT86 i dag!

Det var en utrolig artig bil!
Det var godt med fraspark, turtallsvillig motor, utrolig flott lyd!
Dette er noe som anbefales!
WP_20140910_14_49_11_Pro.jpg

Virkelig artig og mye for pengene!

8-D

En kompis har kjøpt seg ny bil med hest på, nærmere sagt en F355 Berlinetta. Null problem å bare stå i garasjen og høre på lyden i hele kveld :)

En kompis har kjøpt seg ny bil med hest på, nærmere sagt en F355 Berlinetta. Null problem å bare stå i garasjen og høre på lyden i hele kveld :)

Skulle det bli en veteran på meg i fremtiden, må det bli en slik! Rød med beige interiør :)

Kunne egentlig hatt en i dag også, veldig lekker!

Redigert:
Naboen hadde en skjønnhet på besøk, fint med Audi A7, men Bentley Continental GTC er hakket vassere:mrgreen:
k36wVAq.png

Redigert:
Oppdaterer forrige post med live bilder av SLS selvom det var mørkt ute og elendig kvalitet fra fotografen. :rolleyes:

Jeg spottet også en Vantage, en av mine drømmebiler som jeg håper å kunne få realisert senere i livet. :)

Likte skiltet nummeret på den.

Dessverre ingen bilder, men var litt av ett spottebonanza tur/retur Oslo-Trysil i dag.
Lilla Lamborghini Diablo, gul Corvette C3, en grå Corvette C2 og en rød Ferrari 355 og mørk blå Ferrari 360 hjemme i Oslo igjen.
I tillegg en haug med offroad riggede biler, Nissan Patrol, Range Rover Classic, MB gwagen osv kledd med gjørme fra topp til tå:D

Oppdaterer forrige post med live bilder av SLS selvom det var mørkt ute og elendig kvalitet fra fotografen. :rolleyes:

Jeg spottet også en Vantage, en av mine drømmebiler som jeg håper å kunne få realisert senere i livet. :)

Likte skiltet nummeret på den.

Vantage er definitivt min "grail".
De begynner jo også å bli overkommelig i pris. Men før kjøper "min" Aston Martin skal småen være ferdig med skitne sykler med støttehjul og yoghurt-spising i bilen.
Jeg ser for meg å kun kjøre den alene, iført sort dress med en Planet Ocean eller Diver på armen.
Men det blir vel som den på bildet ditt. Parkert på skjeive ved siden av en bitteliten el-bil. Våt og skitten av regn og eksos, langt utenfor oppmerket perkeringsplass.

Om to uker får vi inn i8 på jobben. Det blir nok morro.

Oi - du fikk ikke tatt bilde, @Mathfjeld? Jeg trodde jeg var alene i Oslo (og nesten landet) med morini:)

Redigert av en moderator:
@Kawatching du ble idag spottet kjørende på aker brygge/vika. Prøvde å vinke, men det kan fremstå som at du lystrer alle el-bileieres kjennetegnspesielt el-bileieres tegn nr 1:"å ikke følge med i trafikken". (El-bileieren formulerer forøvrig dette slik: Benytt ei overflødig watt til observasjoner eller sikt.)

Redigert av en moderator: