Bilspotting

Forrige onsdag i St. Tropez:
- 3 Stk. Ferrari 458 Italia (Svart Spyder, Hvit og Rød non-spyder)
- Ferrari F12 (Rød)
- Ferrari LaFerrari (Svart)
- Lamborghini Aventador LP 720-4 (50års-jubileumsversjonen i gul)
- Lamborghini Aventador LP 700-4 i Oransje, widebody
- Rolls Royce Ghost, registrert i Bulgaria med skiltene C000001
- Aston Martin One-77 med skiltene 777V

Lørdag i Cannes:
- MacLaren P1
- Rød LaFerrari
- Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport (Rembrandt versjon)
- Corvette Stingray C7 Forgiato Widebody Turkis (Vunnet noen priser, synes den var stygg)
- Lamborghini Huracan og en Aventador
- Mercedes-Benz G63 AMG 6x6


Mange fler vakre biler, men disse var de som skilte seg ut for en sportsbilinteressert som meg!

Var også mange fine klokker på luftetur, spottet en Explorer på en eier av en BMW 7-serie f.eks.
 
Så en rød Morgan trehjuling igår på Sjølyst.
Jeg så en hvit på Ullern i dag. Ser den relativt ofte. En kar som levere sønnen i barnehage.
må ærlig innrømme at jeg ler litt for meg selv når jeg ser alle de andre fedrene som litt skuffet setter seg inn i sin vanlige stasjonsvogn.
 
I anledning en miljøvennlige-bil-diskusjon på jobben i dag måtte jeg nevne at det mest miljøvennlige bilemerket i Norge er Lamborghini!
Jeg leste dette før el-bilene sitt store inntog... Årsaken var at dette merket slapp ut så lite co2 i løpet av et år! Selvfølgelig; bilene brukes så lite! Ikke destomindre; hadde alle i Norge hatt sin Lamborghini.....

8-D
 
Familiebiler kan også brukes på bane :cool: Går ikke så fort, men veldig gøy for det

10626443_535954979839769_7933597572430251163_o.jpg
 
Får klistre inn litt bilder av andre kule biler denne dagen og som ikke så ofte er de som går igjen i spotting her

Omega B med supra motor :D

10496121_535954216506512_5265354841768535600_o.jpg



Strøken Amazon med 2L turbo fra Opel Calibra og nok hester

10468025_535955346506399_7720322092800898395_o.jpg
 
Uten bilder er det nesten ikke vits i å svare. ;)


Denne frekkasen her på timesparkeringen på Geneveflyplassen på torsdag.

P1180875_zps7fba0747.jpg
 
Her er min bil!
Eller det var min bil i to måneder. Har desverre allerede solgt den.
Tok en flott 328ix i bytte. Kan gjerne legge ut noen bilder av den senere, men de blekner nok i forholdt til M3en.

megogm3_zps4ebfc8a2.jpg
[/URL][/IMG]
 
Her er min bil!
Eller det var min bil i to måneder. Har desverre allerede solgt den.
Tok en flott 328ix i bytte. Kan gjerne legge ut noen bilder av den senere, men de blekner nok i forholdt til M3en.

megogm3_zps4ebfc8a2.jpg
[/URL][/IMG]

Den kan du ikke ha hatt lenge! jeg kjørte den for 4-5 uker siden! Solgt og kjøpt av jæger?

Den andre m4 som ble spotte ved cc vest var kanskje grå?
 
Jeg hadde den i en måned.
Ble en kortvarig glede, men slik er det.
En M3, ikke M4. Same same, but different...

Jepp kjenner til det. jeg har den grå(m4en) som ble spottet ved ccvest(kommentert ett par innlegg over). Var den jeg prøvde å referrere til.

Skal på banekjøring med den til helgen så blir deilig å ordentlig teste den!
 
Jepp kjenner til det. jeg har den grå(m4en) som ble spottet ved ccvest(kommentert ett par innlegg over). Var den jeg prøvde å referrere til.

Skal på banekjøring med den til helgen så blir deilig å ordentlig teste den!

Min bror mistet faktisk lappen i den grå M4en. En av to personer foreløpig.
Selv mistet jeg bare kontrollen, i en rundkjøring. Men du verden for en bil.
M3en jeg hadde er jo helt lik, men litt "mykere" satt opp. Og da mener jeg mykere enn en stein.
Banekjøring blir det til våren. BMW M Drivers Experience. To dager med banekjøring og landeveiskjøring i Tyskland.

Neste bil i garasjen blir en M135i. Gøy det også...
 
Ikke dumt å jobbe med salg hos Jæger, man får prøvd mange flotte biler da! Ikke sant?:mrgreen:

Joda, man får prøve alt man orker. Både i Norge og i utlendet. Men det er jo ikke gøy lenger, etter noen år som bilselger.
Det er ikke dødskult å henge på torget med prøveskilter, for å si det slik.
Men noen ganger får man gode priser på biler som egentlig er altfor dyre for meg.
Som M3en.
Hadde egentlig planlagt å beholde den til neste sommer, men er vel like glad for at den nå er solgt.
 
Jepp kjenner til det. jeg har den grå(m4en) som ble spottet ved ccvest(kommentert ett par innlegg over). Var den jeg prøvde å referrere til.

Skal på banekjøring med den til helgen så blir deilig å ordentlig teste den!

Er det du som har kjøpt den Mineralgrå som BMW Norge hadde? Eller bestilte du tidlig?
Vi får jo knapt nok produksjon til neste år dersom vi bestiller lagerbil.
Tomt i hele Europa.
(Jobber hos Jæger, Bergen)
 
Min bror mistet faktisk lappen i den grå M4en. En av to personer foreløpig.
Selv mistet jeg bare kontrollen, i en rundkjøring. Men du verden for en bil.
M3en jeg hadde er jo helt lik, men litt "mykere" satt opp. Og da mener jeg mykere enn en stein.
Banekjøring blir det til våren. BMW M Drivers Experience. To dager med banekjøring og landeveiskjøring i Tyskland.

Neste bil i garasjen blir en M135i. Gøy det også...

To stykk som har mistet lappen i den?
Du har kjørt min og jeg har kjørt din. Jepp kjøpte den av Bmw n jeg også. Intressant å høre hva du fikk for den, send gjerne pm hvis du ikke vil ha det offentlig. Hils Stig fra Melhus så kan han plasser meg.
Si fra når du skal på kjørekurs,en kollega(med Zürich black m4) og jeg skal også. Har også en kunde som vil bli med.
 
To stykk som har mistet lappen i den?
Du har kjørt min og jeg har kjørt din. Jepp kjøpte den av Bmw n jeg også. Intressant å høre hva du fikk for den, send gjerne pm hvis du ikke vil ha det offentlig. Hils Stig fra Melhus så kan han plasser meg.
Si fra når du skal på kjørekurs,en kollega(med Zürich black m4) og jeg skal også. Har også en kunde som vil bli med.

Jeg solgte den for 1.280". Kjøperen gjorde et knallkjøp. Bilen hadde absolutt alt utstyr som var tilgjengelig. Uten unntak.
Tok en 2013 328ix Touring i bytte. Kan vel ikke uttale meg om det endelige regnestykket før innbyttebilen er solgt.
Men siden den har firehjulstrekk ser jeg for meg å beholde den til over vinteren. Den havner nok uansett på Finn for 699" innen få dager.
Tror jeg kommr greit ut av det.
Har sett meg ut en M135i vi har stående i butikken. M3en gjorde meg faktisk litt nervøs, da jeg ikke helt fikk taket på momentkurven. Jeg følte kreftene kom i tre bølger for hvert eneste gir. Grådig gøy, men sjansene for å havne i grøften er alltid tilstede.
M135i er et leketøy i forhold. 320hk, bakhjulstrekk og ordinær 8-trinns automat.

Din M4 er vel også levert med M Drivers Package? Toppfart 280 og tur til Tyskland?
Og btw, gratulerer med fantastisk valg av bil!