Er jeg helt dum om jeg kjøper en 2014-15 Cayman 211hk? Blir kanskje entry level, men har ikke tenkt til å svi av mer. Hva er det eventuelt man bør holde seg unna osv? 911 hadde vært det optimale, men ønsker ingen store service/verkstedsregninger, og da er det greit med garantien bak.
Cayman er jo ikke helt den "peneste Porschen".... Disse modellene kler ikke akkurat å være SUV. Som sportsbil har Porsche steget i verdi... Min bror vurderte 911 for ca 2 år siden. Hadde han kjøpt ville den ha steget med ca 100 laken i verdi.
En så ny Cayman må vel ansees som "ny bruksbil". Det er vel VW-deler i disse. Når du er på jakt etter SUV så er det vel en "VW-søster" et sted? Sjekk godt opp hva dette er. Jeg vil tippe at du får samme bil for rimeligere penge, og så spørs det hva Porsche kan gi deg av merverdi. Da tenker jeg på mer enn streetcred og merke på panseret. (Selv om man ikke skal spøke med verdien av dette!)
Ellers så har Porsche mye fine sportsbiler! Jeg tipper det var andre kriterier du var ute etter, @RalphDarwin!
8