Bilspotting

Rakk ikkje å kikka så nøye etter, og har lite kjenskap til Mercedes - men registrerte at 6,5L stod på sida. Nokon som veit kva modell det er?
 
Det er en SLS Roadster, var i sin tid den åttern med mest effekt uten kunstig mating(om jeg ikke husker feil)
Lyden er om mulig enda kulere enn bilen:)
 
En stk ny Cayenne på vei til jobb. En stk Cayenne som har parkeringsplassen ved siden av meg. Ganske sjeldent å se andre biler enn standard hyllevare her i Harstad.
Dagens kuleste spottings var en Land Rover Defender med Roof rack, vinsj og full pakke. Har bra lyst på en slik selv, men tror ikke mine bilmekke egenskaper er tilstrekkelig til å eie Land Rover.
 
Haha, hvis du syntes den var fin=> optiker.
Hvis du synes den var liten=> optiker.

Den er kanskje ikke så liten som "liten" skal tilsi. Er vel større enn Mini Cooper Clubman. Men det er vel ikke akkurat noe mål i seg selv. Den er mindre enn Skoda Fabia stv, det er vel en liten stasjonsvogn. Men mye større enn den vanlige Fiat 500. 500L er jo bygget på Punto'en så den er vel noe større, men ei heller noen stor bil... hehe
 
Det er en SLS Roadster, var i sin tid den åttern med mest effekt uten kunstig mating(om jeg ikke husker feil)
Lyden er om mulig enda kulere enn bilen:)

Du har rett med motor/motorlyden. Med tre kjøremoduser, (sport, sport2 og race(?)), er det stor forskjell i lyd og gassrespons.
I racemode kiler det skikkelig i gassfoten!

Har ikke testet Roadstern, men har testet SLS og SLR og fant ut følgende;
Skal man ha noe å bruke frem og tilbake til butikken er SLS tingen, den kan fatisk brukes til det meste.
SLR er derimot ikke like tilgivende, men få flate og det går unna!

Bikkja fikk dessverre ikke plass, så det ble det heller en kjip stasjonsvogn.. Hehe :)
 
Har spottet mye flotte biler på ett sted i helga. En svar BMW E36 M3, en blå metallic nyere M3, en rød Super7, en gul/rød Corvette Stingray og ikke minst en grom Porsche cup bil.
Alt dette mens jeg har sett at denne har blitt blankere

IMG_3096.JPG
 
Ikke voldsomt interessert i bil, men syntes den fremstår som den perfekte nr to bil, stod i garasjen på jobb i dag, har ikke sett den før, skulle bare bytta farge til grå/sølv, A250 sport:
DSC_0097_zpsf404dbce.jpg

DSC_0099_zps5e254987.jpg
 
Passerte en orginal Mini GP Works på vei til jobb idag, fikk jeg flashback fra noen år tilbake når jeg prøvde en tilsvarende bil og kan vel med hånden på hjerte si at det er noe av det morsomste jeg har kjørt.;)

Bare så synd de har begynnt og stige i pris...:rolleyes:

533-2006-mini-gp.jpg
 
Får nesten bidra i tråden. Så nemlig en Aston Martin rapide på cc vest i dag. Aldri sett den irl. Snasen familiebil :)