Og mange havner på finn.noAh. Den kom i denne tråden og ja. Bra pris. Men reiste fort...
Ser eindel ur som vert solgt dukker opp igjen. Har en returrett ved kjøp på preowned? Genialt i tilfelle. Da kan en jo vurdere tilstand før en låser seg.
Og mange havner på finn.noAh. Den kom i denne tråden og ja. Bra pris. Men reiste fort...
Ser eindel ur som vert solgt dukker opp igjen. Har en returrett ved kjøp på preowned? Genialt i tilfelle. Da kan en jo vurdere tilstand før en låser seg.
Har en returrett ved kjøp på preowned? Genialt i tilfelle. Da kan en jo vurdere tilstand før en låser seg.
Man har angrerettAh. Den kom i denne tråden og ja. Bra pris. Men reiste fort...
Ops120k var for billig
Vis vedlegg 322010
Godt gjort
Kan det ha vært pølsefingre av noen på Bjerke? Når billigste på Chrono24 ligger på over det dobbelte, og du ganske raskt ser internasjonale priser på faktisk solgte på WatchCharts kan jeg ikke forestille meg at de med rak rygg kan foreslå en utropspris på 120k selv om det norske markedet ikke er 100% sammenlignbart.
Som selger hadde jeg ihvertfall vært pissed og følt meg lurt, som kjøper hadde jeg vært megahappy og bittelitt nervøs for at Bjerke hadde ringt opp og forsøkt seg på å si at de har feilpriset.
Uansett, grattis @mph90, flott klokke!
Har ikke denne vært til salgs før? 600k om jeg ikke husker feil (finnes sikkert i tråden et sted), sikkert noe billigerer nå.Noen som har spurt om pris?
Vis vedlegg 322790
Har ikke denne vært til salgs før? 600k om jeg ikke husker feil (finnes sikkert i tråden et sted), sikkert noe billigerer nå.
Husket feil. Den med blå skive. https://www.tidssonen.no/forum/threads/bjerke-vintage-pre-owned.61825/post-844171Kan ikke huske å ha sett den hos Bjerke før, men samme referanse var i alle fall til salgs på Finn for en tid tilbake.
Kanskje de bare har moddet den og gitt den det den manglerSer Bjerke nylig solgte nye Speedy i bruktsjappa si. Andre enn meg som av og til stusser på spesifikasjonene som oppgis på enkelte modeller...?
Vis vedlegg 330161Vis vedlegg 330162
Som damen hos en gullsmed (og klokkebutikk) forklarte meg en gang (siden hun mente jeg ikke skjønte noen ting når jeg sa at jeg ikke trengte å bytte batteri på klokken min siden den var automatisk); automatisk er når den går av seg selv med batteri, manuell er når den må trekkes opp av noe (en slik pendel) og sånn de hadde i gamle dager hvor man måtte trekke de opp med hånden finnes ikke lenger
170k. Bjerke fjerner ikke prisen lenger, så bare klikk deg inn på solgte klokker så står pris der fortsatt.Fikk noen med seg prisen på den 16610 kermiten som gikk nettopp?
Ser Bjerke nylig solgte nye Speedy i bruktsjappa si. Andre enn meg som av og til stusser på spesifikasjonene som oppgis på enkelte modeller...?
Vis vedlegg 330161Vis vedlegg 330162