Bjerke Vintage & Pre-owned

Kostet 90k veil når den ble solgt. Så helt normalt verditap for å være Panerai.

Kunne dog tenkt meg den selv, så er det en angrende kjøper der ute så send meg en PM:)

• Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
Kostet 90k veil når den ble solgt. Så helt normalt verditap for å være Panerai.

Kunne dog tenkt meg den selv, så er det en angrende kjøper der ute så send meg en PM:)

Ja denne var tøff! Satt og letet etter kjøp knappen, men den fant jeg ikke :ROFLMAO:. Ikke noe galt i at det er en ETA base her heller. Mindre som kan gå galt (kanskje), og litt rimeligere/flere servicealternativ.

Skjermbilde 2022-10-24 kl. 12.41.43.png

Bjerke kunne nok tatt litt mer enn 65` for den, hvis man bruker chrono24 som en pekepinn. Jaja.

• Liker
Reaksjoner: kire

Er det barettene vi ser stikker ut på venstre lugs?

Ser Bjerke har lagt ut en 2011 Sub Date til 175k. Er det virkelig noen som betaler så mye for disse i dagens marked!? :rolleyes:

• Liker
Reaksjoner: Maz19
Andre eksempler:
  • Omega Constellation. 27mm. Quartz. 20K. Legg på 7-8K og kjøp en strøken Tudor BB58 istedenfor. Blå eller sort. Det florerer med disse.
  • VC Overseas. 385K. Nja....Kan jo kjøpe 2 stk. Submariners nevnt over her og og bruke resten av beløpet på strømregninger det neste året
Mye er priset beyond belief.

Andre eksempler:
  • Omega Constellation. 27mm. Quartz. 20K. Legg på 7-8K og kjøp en strøken Tudor BB58 istedenfor. Blå eller sort. Det florerer med disse.
  • VC Overseas. 385K. Nja....Kan jo kjøpe 2 stk. Submariners nevnt over her og og bruke resten av beløpet på strømregninger det neste året
Mye er priset beyond belief.

Får helt ny 4500v blå for 350 med mva nå - og den er i fritt fall.

• Liker
Reaksjoner: Run AC
Mulig jeg har sovet i invistortimen, men når gikk 116520 forbi 16520 i pris?

Vet ikke hva prisen var 23.september, men nå ligger 16520 på 285K og 116520 på 270K.

Dette må sies å være et godt kjøp. Nydelig klokke som man sjeldent ser for salg.

Dette må sies å være et godt kjøp. Nydelig klokke som man sjeldent ser for salg.
Ja, det var en vakker Omega.

• Liker
Reaksjoner: le_bandit
1669111323860.png

Vis vedlegg 312591

Hadde kanskje vært greit å ta en grundig vask/rens før bilder?
Og hadde vært kjekt å vite om servicebehov, avt. annen info fra tilstandsrapport, FØR kjøp...