Vis vedlegg 274807
160k er vel en god pris for denne (selv gitt tilstanden).
Trodde prisene på Rolex var på vei ned?
Den hadde vel kostet 170-180 for noen mnd siden…Trodde prisene på Rolex var på vei ned?
Nei, men hvis du spør kan de sees i butikk (neste dag om jeg ikke husker feil).Er disse klokkene utstilt i butikk hos Bjerke?
Ok, takk for kjapt svarNei, men hvis du spør kan de sees i butikk (neste dag om jeg ikke husker feil).
Det står det er skader på skiven, noen som ser noe jeg ikke ser?
Vis vedlegg 309465
Bjerke kunne nok tatt litt mer enn 65` for den, hvis man bruker chrono24 som en pekepinn. Jaja.
Nå hjelper ikke sort insert og den enorme dingen kl. 5 på SEL noe særlig da.At den fortsatt er tilgjengelig er vel forhåpentligvis et tegn på at ting har roet seg noe
Den vart fort solgt igjen. Må jo ha vært samme klokka som vart tilgjengelig igjen...?Panerai Luna Rossa - Urmaker Bjerke
Panerai har sin opprinnelse i Firenze, Italia i 1860. Panerai ble tidlig en leverandør til den italienske marinen, i form av dykkeinstrumenter og dykkerur, takket være sin sterke vektlegging av presisjon. Dette er noe de har stått ved i sin videre urproduksjon. Ofiicine Panerais ur er en fin...www.urmaker-bjerke.no
Ikke så dumt priset Santos
Vis vedlegg 321704
Fin denne! Men ser ut som den allerede er solgt. Ikke mulig å fullføre kjøpetIkke så dumt priset Santos
Vis vedlegg 321704