@Kanutten og @Chriscross ser dere begge sitter med utrolig flott Bathyscape 38. Veldig kjekt om dere kunne postet litt bilde og tekst her om dem. Intr størrelse. Jeg fikk bare prøvd en tilsvarende kort ifjor. Den hvite utgaven vel og merke.
Absolutt @Chronodiver@Kanutten og @Chriscross ser dere begge sitter med utrolig flott Bathyscape 38. Veldig kjekt om dere kunne postet litt bilde og tekst her om dem. Intr størrelse. Jeg fikk bare prøvd en tilsvarende kort ifjor. Den hvite utgaven vel og merke.
Det er vel det som er med denne hobbyen. Man tror man vet hva man synes gir mest entusiasme. Og så dukker det opp nye ting som gir kribling og interesse. Det er dog for meg meget høy pris. Og så vet jeg av erfaring at det er vanskelig for meg å selge klokker... Men, det spørs om ikke jeg kunne bytta bort et par Rolex for den rette FF. Spennende og lang historie er også noe av det jeg setter svært stor pris på med denne modellen!Hvorfor skal man holde seg unna? Jeg merker jeg er på full fart inn i Blancpain universet med hodet først! Liker de bare bedre og bedre for hver gang jeg ser en! Spesielt FF!
Herlig . Tusen takk for det, det setter jeg stor pris på! Kan være at det blir noen turer til Oslo-området ila høsten.Kör på Bara slänga i väg ett pm om du vill testa först och håller till runt Oslo.
Den blir dock aldrig till salgs
Vis vedlegg 96981
Det er vel det som er med denne hobbyen. Man tror man vet hva man synes gir mest entusiasme. Og så dukker det opp nye ting som gir kribling og interesse. Det er dog for meg meget høy pris. Og så vet jeg av erfaring at det er vanskelig for meg å selge klokker... Men, det spørs om ikke jeg kunne bytta bort et par Rolex for den rette FF. Spennende og lang historie er også noe av det jeg setter svært stor pris på med denne modellen!