Ambivalente dager.
Tilbake etter tre måneder. Jeg hadde den i halvannet døgn før den dro. Et resultat av ønske om å teste ut en mangeårig fantasi. Den mest outrerte utgaven av min favoritt FF, Trilogyserien...
Så her sitter jeg nå med et ur jeg har eid i litt over tre måneder men knapt tatt i før nå. For første gang siden 1991 vurderer jeg mer enn 1 ur. Fordi?
Fordi dette uret fremstår som altfor fint for meg. En toolwatch i hjerte ja, men utenpå en påfugl på adrenalin som sier F U til hele verden. Et ekstremt blikkfang med en skive og visere som Saurons ring, de bare suger blikket mot seg. Men samtidig på en måte et fint pent ur, muligens for fint og pent for meg.
Jeg tenkte før idag at jeg måtte ha en beater for første gang i hele mitt liv. Sånn skal det ikke være. Jeg skal ikke tenke sånn.
At jeg har lyst på hele trilogyserien ja det er en annen sak. Men det blir nok ikke noe av uansett.
Ja hva gjør man da. Beholder man dette fantastiske smykket eller går man videre og finner tilbake til seg selv?
En monogamist og bondetamp burde vel ikke ha sølvtøy i grepet der det alltid har hengt en øks..
Men for et smykke