Herrefred så bølletøff denne er! Tror definitivt du må beholde denne, så får man heller bite i det sure eplet med tanke på en aldri så liten G-Shock til de mest ekstreme syslene
Beater er for andre, ikke for meg. Sinnsykt flott ja. Jeg kommer til å rasere det. Derfor utHerrefred så bølletøff denne er! Tror definitivt du må beholde denne, så får man heller bite i det sure eplet med tanke på en aldri så liten G-Shock til de mest ekstreme syslene
Det har jeg forsvinnende lite tro på at du klarer. Det var jo ikke slik at Exp2en du hadde, så ut som om den hadde vært gjennom en fliskutter heller, og det over mange år.Jeg kommer til å rasere det.
Tør man spørre om prisen på denne? Er jo griselekker
Nå er det et litt annet fjes på denne.Det har jeg forsvinnende lite tro på at du klarer. Det var jo ikke slik at Exp2en du hadde, så ut som om den hadde vært gjennom en fliskutter heller, og det over mange år.
Så om det kun er derfor du vil lobbe den ut, så var den aldri ‘rett’ fra start - imho.
Ja, det må være innafor med litt prøving og feiling etter såpass mange år som monogam urbruker. Kos deg!Nå er det et litt annet fjes på denne.
Den helt riktige? Nei kanskje ikke. Men jaggu fortjener jeg litt flippflopp jeg og. Snakk om et rasjonalitetens fyrtårn i et hav av galskap.
Nå er det et litt annet fjes på denne.
Den helt riktige? Nei kanskje ikke. Men jaggu fortjener jeg litt flippflopp jeg og. Snakk om et rasjonalitetens fyrtårn i et hav av galskap.
Dette er kunst, intet mindre. Og det med fonten i datovinduet var genialt!Det sitter i detaljerna. Älskar hur dem löst fonten i datum fönstret.
Vis vedlegg 110808
Vis vedlegg 110820
Dette er kunst, intet mindre. Og det med fonten i datovinduet var genialt!
Enig i at fonten er en veldig kul og gjennomtenkt detalj! Synes derimot at dato på denne er helt feil plassert og ødelegger helhetsinntrykket av klokken. Hvorfor måtte de dytte inn dato i det hele tatt? Uansett en meget pen klokke!
Är i utgångspunkt helt enig. Men i mitt tillfälle sitter uret på 24/7 och datum är då en helt fantastisk komplikation. Tror helt ärligt jag checkar av datum oftare än tid.
På tal om detaljer. Gillar skarpt att man har en rotor i guld men väljer att täcka den i platina.. all class no flash
Vis vedlegg 110918
Den var flott. Jeg trives best med «sportslige» klokker, men denne kunne fint vippet med over til noe annet.
Fra Strømsdammen og opp Wyller er en imponerende stigning i løp med vognPerfekt valg till dagens 20k löpning med kido
Vis vedlegg 113303
Vis vedlegg 113304
Vis vedlegg 113305
Vis vedlegg 113306
Fra Strømsdammen og opp Wyller er en imponerende stigning i løp med vogn