Bra finish.. pp cal 240 (bl.a 5712) Lange cal I951.5 (1815) bp calibern är från instegsmodellen i sortimentet sitter bl.a i villeret
Redigert:
Hva er "fair pris"?
Vis vedlegg 119723
Er den ikke priset omtrent likt som Mil-Spec da? Rundt 150 k mener jeg å huske.Noen som vet hva en FF Ocean commitment koster i Norge? Er for tiden i Hongkong og prisene her virker ikke så skremmende. HKD134.000
Siste Mil-Spec’en hos AD’er verden rundt ble solgt 1 time før jeg kom inn i butikken...
Er den ikke priset omtrent likt som Mil-Spec da? Rundt 150 k mener jeg å huske.
Hadde selvfølgelig vært for gale om BP hadde tatt de 1000 euroene fra egne marginerJo, pluss €1000 som går til Ocean Commitment programmet deres. Mener å huske det var sagt ca 158’ for den som kom til Norge.
Endelig! Ocean Commitment III. Nå er spørsmålet bare om jeg må kjøpe lenke til den. Skulle vært morsomt å prøvd Mil-spec-en din med lenke @Ceramic...
Vis vedlegg 120795
Hva skjedde her? Kjøpte du den? Har de hatt den hos Bjerke?
HilserEndelig! Ocean Commitment III. Nå er spørsmålet bare om jeg må kjøpe lenke til den. Skulle vært morsomt å prøvd Mil-spec-en din med lenke @Ceramic...
Vis vedlegg 120795
Endelig! Ocean Commitment III. Nå er spørsmålet bare om jeg må kjøpe lenke til den. Skulle vært morsomt å prøvd Mil-spec-en din med lenke @Ceramic...
Vis vedlegg 120795
Fett! Hvilken er den mest attraktive moderne Blåpæ? Definitivt en av disse tre!Fikk se på Mil-Spec-en til @Ceramic i dag for å beundre lenken. Måtte ta et lite familiebilde av 40,3mm BP-ene
Vis vedlegg 121848