Det er vel fortsatt litt liv i "Hva lanserer Swatch på lørdag?" tråden, men den kunne kanskje være tjent med et navnebytte.
Ser det ligger en slik på Bjerke Vintage igjen.. er det samme klokken mon tro? Noe som ikke falt i smak?
Ja, det er samme klokke. Ved bruk var den dessverre ikke som forventet. Gjorde derfor bruk av angreretten. Men klokken isolert sett er Blancpain kvalitet av beste merke.Ser det ligger en slik på Bjerke Vintage igjen.. er det samme klokken mon tro? Noe som ikke falt i smak?
Hei, jeg var på Bjerke på lørdag, og kan ikke huske å sett noen Air Command. Vet de hadde en i butikkvinduet på gateplan for en tid siden, men kikket ikke i vinduet på lørdag, så godt mulig jeg kan ha gått glipp av den da.Noen som har vært på Bjerke i det siste og sett om de fortsatt har den blå Air Commanden liggende? Om jeg kvitter meg med et par kronografer kunne dét fort være en form for end game...
Hei, jeg var på Bjerke på lørdag, og kan ikke huske å sett noen Air Command. Vet de hadde en i butikkvinduet på gateplan for en tid siden, men kikket ikke i vinduet på lørdag, så godt mulig jeg kan ha gått glipp av den da.