Ja, jeg tror den er det. Et helt nytt, komplett sett.Är 140/70 utan buckle - riktig längd på gummi länken din?
Kan dobbeltsjekke lengden på reima når jeg kommer hjem. Er du interessert?
Ja, jeg tror den er det. Et helt nytt, komplett sett.Är 140/70 utan buckle - riktig längd på gummi länken din?
Ja, jeg tror den er det. Et helt nytt, komplett sett.
Kan dobbeltsjekke lengden på reima når jeg kommer hjem. Er du interessert?
Måler den senere, men 140/70 er lengden. Har du ikke saks?Alltid intresserad
Men misstänker att 140/70 är standard längden och den blir nog för långt.
Haha, sånn kan det gå! Målte reima nå, og du hadde rett angående lengen. Men dæven så rått det settet er!Jo da - har både sax och en lång historia av fixa till själv prosjekt som blivit mindre lyckade
Repor på ap bezel, extra hål i armband os.v. Är nog smartas och stå över denna
@Thomas84 bra sommar klocka det där
Den er god.Vi får til det, @Tom Henriksen. Vi sees vel om snaue tre uker, så jeg tar den med da, selvom det vil ansees som en synd
Nå har jeg litt nytt, så da er det vel på sin plass med en liten oppdatering.
Noen review er det litt tidlig å komme med, da den bare har hatt den et døgn.
Førsteinntrykket er at den bærer en del større en Bathyscaphen. Med sine 45mm i diameter er den nesten to mm større, og det samme gjelder i høyden. Tyngdepunktet ligger ganske lavt, og lugsene krummer seg godt ned på håndleddet.
Nå regner jeg med at min Blancpain-brother @Toland85 også bidrar litt her.
@Ceramic, hvor er alligatorreima fra?
Vis vedlegg 23379 Vis vedlegg 23380 Vis vedlegg 23381 Vis vedlegg 23382 Vis vedlegg 23383 Vis vedlegg 23384 Vis vedlegg 23385 Vis vedlegg 23386 Vis vedlegg 23387
Syns jeg så en hairline derNå har jeg litt nytt, så da er det vel på sin plass med en liten oppdatering.
Noen review er det litt tidlig å komme med, da den bare har hatt den et døgn.
Førsteinntrykket er at den bærer en del større en Bathyscaphen. Med sine 45mm i diameter er den nesten to mm større, og det samme gjelder i høyden. Tyngdepunktet ligger ganske lavt, og lugsene krummer seg godt ned på håndleddet.
Nå regner jeg med at min Blancpain-brother @Toland85 også bidrar litt her.
@Ceramic, hvor er alligatorreima fra?
Vis vedlegg 23379 Vis vedlegg 23380 Vis vedlegg 23381 Vis vedlegg 23382 Vis vedlegg 23383 Vis vedlegg 23384 Vis vedlegg 23385 Vis vedlegg 23386 Vis vedlegg 23387
Vet ikke enda, rekker jo aldri å se den i dagslys, da det er mørkt når jeg drar til jobb, og like mørkt på returen. Får se til helga, med mindre den skal få slippe unna julebordetSyns jeg så en hairline der
Igjen, grattis. Happy med hvordan den tok seg ut i dagslys?