Vekta er jeg litt usikker på, men kan legge den på vekta senere i dagÄr svag för blåa tavlor och den där är ju grymt fin! Stort grattis igen med ny klocka @Thomas84 Hur mycket väger den?
Vekta er jeg litt usikker på, men kan legge den på vekta senere i dagÄr svag för blåa tavlor och den där är ju grymt fin! Stort grattis igen med ny klocka @Thomas84 Hur mycket väger den?
Perfekt! Alltid trevligt med en klocka på en våg extra nördigt/WISVekta er jeg litt usikker på, men kan legge den på vekta senere i dag
Tåler et julebord den der, men pass på hairlines.. Hørt du ikke er så keen på detVet ikke enda, rekker jo aldri å se den i dagslys, da det er mørkt når jeg drar til jobb, og like mørkt på returen. Får se til helga, med mindre den skal få slippe unna julebordet
Så lenge jeg får laget de selv, overlever jegTåler et julebord den der, men pass på hairlines.. Hørt du ikke er så keen på det
Eller hurPerfekt! Alltid trevligt med en klocka på en våg extra nördigt/WIS
Precis så bra tyngd får man lov och säga med tanke på att en SubC väger runt 155 gram.Eller hur
Vis vedlegg 23520
Precis så bra tyngd får man lov och säga med tanke på att en SubC väger runt 155 gram.
Er det noen form for justering på lenken?
Haha ikke sant, same same but differentHaha Bra sammenligning
Er det de der en får slengt etter seg for en tusenlapp pr side? Hehe
Jag läste det på KS sjukt dyrt hoppas det ordnar sig!800 för bägge faktiskt. Lika mycket som en av de fyra skruvarna jag beställde till 15300. Iofs i vitguld
Omega önskar för övrigt 11.500 för att skifta glas på min helt nya DSOTM.
Så delar till Blancpain är ju nästa gratis.
Jag läste det på KS sjukt dyrt hoppas det ordnar sig!