Blancpain-tråden

Tror jag har en svart i 23mm liggande en plats. Kollar i morgon. Den är inte Oem men kostar dig bara porto :)

Det er jo veldig, veldig snilt av deg da.. men jeg antar at den har polert hardware da...? For i utgangspunktet leter jeg etter noe som er børstet - og kjenner jeg meg selv rett, vil jeg mest sannsynlig ikke få brukt den for mye da..
 
Det er jo veldig, veldig snilt av deg da.. men jeg antar at den har polert hardware da...? For i utgangspunktet leter jeg etter noe som er børstet - og kjenner jeg meg selv rett, vil jeg mest sannsynlig ikke få brukt den for mye da..
Da finner du frem stålull eller 3M Scotchbrite, og børster det selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og ombg
Det er jo veldig, veldig snilt av deg da.. men jeg antar at den har polert hardware da...? For i utgangspunktet leter jeg etter noe som er børstet - og kjenner jeg meg selv rett, vil jeg mest sannsynlig ikke få brukt den for mye da..

Det är borstad och matt.
IMG_1512.JPG

IMG_1511.JPG

PM adressen så lägger jag det på lådan.
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og rolf s
Rå klokke! Men helt håpløs lås. Madammen har samme på sin Alpina og den åpner seg i tide og utide. Mest i utide.
Mulig Blancpain sin er hardere fjær på men uannsett en veldig usikker løsning uten en ekstra barriere.

Hade en annan lösning på min bp kronograf, ser ut som milspec delar länk med jubileumsmodellen.
IMG_1548.PNG

Haft samma typ av lås på b.la. Ap ro tidigare och det fungerade fint. Men tror oavsett jag kommer använda den primärt på nato & sail cloth så det går nog bra :)
 
Var innom BP i bond st i dag, de fortalte at de produserte mil specene skulle på turne i Europa og Asia i juni, også ble lagt ut for salg i juli.. om det er noen som venter..? @Ceramic
 
  • Liker
Reaksjoner: Ceramic
Testet også noen villeret - testet en som jeg digga (bilde). Noen her som har noen av dressklokkene (eller smart watch som ekspeditøren kalte det ) til BP, eller vurdert disse?
 

Vedlegg

  • IMG_4901.JPG
    IMG_4901.JPG
    78,4 KB · Visninger: 0
Var innom BP i bond st i dag, de fortalte at de produserte mil specene skulle på turne i Europa og Asia i juni, også ble lagt ut for salg i juli.. om det er noen som venter..? @Ceramic

Intressant info :)
Fick besked om maj/juni när jag beställde. Men misstänkte det var lite optimistiskt.