Sindregb
Støttemedlem
Utropspris på 90’ for dette er jo hinsides.
Nvm at det er «watch only»
Nvm at det er «watch only»
Denne også? De hadde en gammel Tudor som heller ikke var helt god som nå er fjernet…
For oss som ikke kjenner Rolex refnumre, hva betyr det? Fake den også?Dette er vel ikke helt bra..
Helgull Submariner fra denne generasjonen heter 16618.For oss som ikke kjenner Rolex refnumre, hva betyr det? Fake den også?
Tudoren de fjernet til slutt var vel falskere enn en nittilapp.
Kan jo virke slik. Skulle jo tro at de gjorde litt jobb for de 25% av salgssummen de skal ha...Altså, gjør de ikke et minimalt av research på klokkene de får inn før de legger dem ut?
@Nicolai har du et stillbilde av nevnte Tudor? Det hadde vært interessant å se, og kanskje lære, hva som var feil med den.Denne også? De hadde en gammel Tudor som heller ikke var helt god som nå er fjernet…
Jeg postet i Tudor-tråden med litt kilder, men det er feil tekst på skive og et serienummer som er kjent brukt på falske klokker, og alle de falske har samme feilen på skive…@Nicolai har du et stillbilde av nevnte Tudor? Det hadde vært interessant å se, og kanskje lære, hva som var feil med den.
@Nicolai har du et stillbilde av nevnte Tudor? Det hadde vært interessant å se, og kanskje lære, hva som var feil med den.
Jeg postet i Tudor-tråden med litt kilder, men det er feil tekst på skive og et serienummer som er kjent brukt på falske klokker, og alle de falske har samme feilen på skive…
Tudor-tråden
Kjøpte min fra JETCO, verdt å sjekke ut: Takk for svar. Var ikke så godt utvalgt på Chrono, så det var egentlig den selgeren jeg hadde pekt meg ut som aktuelt. Fint å høre om "norsk erfaring". Jeg regner med at bildet ikke er helt ferskt, da prisen jeg finner er cirka 1.5x din?www.tidssonen.no
Bilder fremdeles ute på nettsidene til Blomqvist i full oppløsning.
Vis vedlegg 311405
Vis vedlegg 311406
Vis vedlegg 311407