Den der er nydelig @Fosen! Bruker du den kun på skinnrem eller har du mesh i tillegg?
Hver sin smak (og bra er jo det). Tror det var en fin kombo jeg, uten å ha googlet etter bilder av modellen på mesh..
Skulle gjerne hatt jobb og karakter (klesstil?) som lot meg bruke litt finere ur, som ditt feks.. Liker Navitimer bedre enn Chronomaten jeg akkurat har bestilt, men sistnevnte kommer jeg til å bruke 10x mer.
For en "nybegynner"; hvorfor er Breitling "uglesett", og et "sort får" blant mange på dette forumet? Tanker/innspill? Spør av ren nysgjerrighet, da det ofte skinner igjennom i div. poster
Har selv alltid vært fascinert av Breitling, og tenkt at min første "ordentlige" klokke skal bli en Breitling. Dette ble vel kanskje enda mer forsterket da jeg selv begynte å fly
Solgte denne for en kompis tidligere i år. Gikk vel for 24K som nyservet og ubrukt etter service/polering.Hej,
Någon som vet vad man kan få för en chrono super ocean Ref A13340
köpt på bjerke och senast servad på samma plats augusti 2011.
Komplett och i helt ok skick efter dagligt bruk.
Vis vedlegg 48220
Hej,
Någon som vet vad man kan få för en chrono super ocean Ref A13340
köpt på bjerke och senast servad på samma plats augusti 2011.
Komplett och i helt ok skick efter dagligt bruk.
Vis vedlegg 48220
Jeg har en Breitling Chronomat Evolution selv. Veldig fornøyd med den. Liker størrelsen på 44 mm og den gjør seg bra på skinnreim. Jeg vil ikke si at Breitling er uglesett, men det er ikke alle modeller av Breitling som er like populære.For en "nybegynner"; hvorfor er Breitling "uglesett", og et "sort får" blant mange på dette forumet? Tanker/innspill? Spør av ren nysgjerrighet, da det ofte skinner igjennom i div. poster
Har selv alltid vært fascinert av Breitling, og tenkt at min første "ordentlige" klokke skal bli en Breitling. Dette ble vel kanskje enda mer forsterket da jeg selv begynte å fly