Breitling-tråden

Grattis, en klokke jeg kunne tenkt meg å tatt litt på. Ikke hatt den inne noen av de stedene jeg har vært.

Ja dette er definitivt en av de som man må prøve på hånden, bilder yter den ikke rettferdighet. Ett beist av en dykker dette..
 
Leste mye om den for noen år siden, hadde veldig lyst å prøve den da.

Er en av kandidatene om jeg skal down size fra Fihty Fahtoms.
 
Er jo valg som skal gjøres, Gentelmansdiver eller tanks på hånden?

Er vel en 5-6 år siden jeg leste meg opp, var Seawolf og DDSD som var de heteste kandidatene da, ble forresten ingen av de...

Hehe.. så sant så sant.. Jeg tror forresten jeg hadde hatt seriøse problemer med å ta med meg Blancpainen på ett dykk Den er rett og slett for fin.
Men anbefaler på det sterkeste å sjekke ut Seawolfen på hånda. Den har gått under min radar hele veien. Den ser nesten litt kjedelig ut på bilder. Ikke fullt så kjedelig i virkeligheten
 
Lagt merke til at den ikke dukker så ofte opp på bruktmarkedet. Spesielt den med strekker og ikke tall på skiva. Liker den helt klart best.
 
Lagt merke til at den ikke dukker så ofte opp på bruktmarkedet. Spesielt den med strekker og ikke tall på skiva. Liker den helt klart best.

Ja helt enig med deg.. den uten tall er helt klart finest, men det er utrolig nok den som selger minst av seawolf modellene.
 
Ja stemmer. Seawolf 2 har "pil" form ikke firkantet sekundviser. En anderledes "font" på bezel og en mye større "lume dott" på bezel. Men ved første øyekast ganske like hverandre.personlig synes jeg tallene på bezelen på den nye er ganske mye kulere enn den gamle.
Når det er sagt så er den ikke dum den som ligger ved siden av heller Til en noe stivere pris naturlighvis..
 
Vurderer kjøp av dette uret, men er usikker på hva som er riktig pris.
Uret hadde service i 2010/11, og kommer med riktig boks (ytre og indre) samt papirer.
Kan noen kyndige eksperter hjelpe meg her, vil ikke betale mer enn nødvendig.
Takk for svar.
27606_5f9092ea6a69bcdea450f42047158594.jpg
 
@tskontorp ble kortvarig forelskelse for deg? Ser du har den ute for salg allerede.

Hehehe.. nei forelskelsen er der forsåvidt. Men jeg må dessverre innse att den rett og slett er litt for grov til mine middels håndledd. Er bittert, jeg hadde skikkelig godfølelsen når jeg prøvde den hos AD og de første dagene etter kjøp.
Etterhvert innså jeg att jeg kan rett og slett ikke bære 45,5mm.
 
Hehehe.. nei forelskelsen er der forsåvidt. Men jeg må dessverre innse att den rett og slett er litt for grov til mine middels håndledd. Er bittert, jeg hadde skikkelig godfølelsen når jeg prøvde den hos AD og de første dagene etter kjøp.
Etterhvert innså jeg att jeg kan rett og slett ikke bære 45,5mm.


Det som er enda mer bittert er jo att dette er jo ikke noe nytt for meg med størrelser!! Att man aldri kan lære altså!
 
Vurderer kjøp av dette uret, men er usikker på hva som er riktig pris.
Uret hadde service i 2010/11, og kommer med riktig boks (ytre og indre) samt papirer.
Kan noen kyndige eksperter hjelpe meg her, vil ikke betale mer enn nødvendig.
Takk for svar.

Når er uret fra?
Dette skal normalt være en modell med svalestup fra nypris.
At den er gull/stål hjelper ikke. Snarere tvert imot.
Service på disse er dyrt, og må prises inn på denne da det begynner å bli tid for det igjen.
(Husker at service kostet ca. 6500,- for Breitling for endel år siden. Sikkert en god del dyrere nå)
 
Mulig det er en vane sak da. Så ikke så galt ut på bilde. Evt får du begynne å trene...

Hehehe.. trene er jo ett dårlig alternativ;) men ja. Du har helt rett.. kan være en vanesak. Men på en annen side har jeg gjort denne blemmen før med 45/46 mm klokker,og ikke blitt "dus" med den.
 
Hehehe.. trene er jo ett dårlig alternativ;) men ja. Du har helt rett.. kan være en vanesak. Men på en annen side har jeg gjort denne blemmen før med 45/46 mm klokker,og ikke blitt "dus" med den.

da er det bare å lete etter en som er litt mindre da. Er mye å velge i der ute