Breitling var for meg som andre det merket som fikk meg interessert i "eksklusive" klokker. Har alltid hatt sansen for klokker, helt fra jeg var liten. Men jeg vokste opp rundt "data" klokkene å hadde ett lass av kjipe typer da jeg var mindre. Men da jeg kom i 18års alderern fikk jeg øynene opp for Breitling og etter det har det bare balt på seg.
Har vært innom en del breitling i korte perioder, men ingen Navitimer enda(Det var denne som var drømmen i det hele det startet). Legger inn noen bilder av de jeg har vært så heldige å ha hatt(alle er nå solgt:/).
Breitling Colt II, dette var min første breitling. Blank og fin, jeg var rett og slett forelsket! Men ble flippet til fordel for ny breitling uten at jeg husker hvilken :S
Den tror at dette var neste i rekken, en Breitling Chrono galactic om jeg ikke husker helt feil navn, ble fort flippet til fordel for enda en ny breitling.
Neste i rekken var en Breitling Blackbird! Skikkelig røff og tøff klokke! Var godt å få byttet ut det blanke for en liten stund.
Etter dette kom endelig den første med inhouse verk! En Breitling chronomat b01!
Trangen for enda en breitling uten høypolering kom sigende, så da ble neste ur ut en Superocean steelfish!
Fikk så muligheten til å få prøve ut ett skikkelig beist! En SA! Denne ble for drøy for meg og ble flippet ganske fort
Neste ut var noe litt mer "dressy", denne likte jeg godt men den føltes litt liten og femi ut etter SA`en! En Breitling Cockpit!
Da muligheten åpnet seg for en ny inhouse med litt gull var jeg kjapp med å slå til! Breitling chronomat b01 med litt rødt gull.
Savnet SA ganske mye, så da måtte jeg nesten prøve "lillebroren", Avenger!
Etter hver solgte b01 ble savnet ganske stort, så da kom en tredje inn!
Ja dette er de jeg har hatt så langt. Å etter denne lille mimretiden kjenner jeg at det snart må komme en ny inn!
Sorry for dårlige bilder, men sitter på flyplass med jobb pc, så måtte nesten ta de bildene som befant seg i albumet mitt