Utrolig fine ur jeprex!
Kan dere hjelpe meg med å si hvilket av disse to Breitling urene dere synes er finest?
Takk!
@MrMstone
Aiii den var vrien! jeg liker begge men må jeg velge blir det chronomat
Redigert av en moderator:
Utrolig fine ur jeprex!
Kan dere hjelpe meg med å si hvilket av disse to Breitling urene dere synes er finest?
Takk!
Takk for alle tilbakemeldinger. Vet dere om det er samme urverk i chronomat fra 2010 som i dagens?
Takk Boro. SOH på bildet er min. Chronomaten på bildet prøvde jeg bare. Det er en 2010 modell. Min SOH er helt ny. Har tilbud om å bytte min i Chronomaten og at jeg må betale ca 10000 i mellom. Vanskelig å bestemme seg. Skal ha flere Breitling etter hvert, men akkurat nå har jeg ikke råd til begge. Min har veiledende pris på ca 38000, Chronomaten kostet og koster vel ca 65000 tipper jeg.
Ok. Sånn sett er det ikke sikkert SOH + kr 10000 i mellom er en så bra deal for en 2010 modell heller. Enig med deg, er nok mest gira på å beholde SOH pga at jeg synes den er veldig pen, og heller vente et par mnd og heller kjøpe en Chronomat så jeg har begge.
Er opptatt av at når jeg kjøper brukt så bør uret være fra Norge. Vet ikke hvor viktig det er, men antar at de fleste som er kjøpt utenlands ikke er betalt mva for når de er tatt inn til Norge (og om det har noe å si når man kjøper det brukt).
Sikkert et tema som er diskutert i andre tråder på forumet, så skal ikke starte det her.
@ SpaceCowboy er det en slik du leter etter
1969 Breitling Navitimer 24 Hour 'Twin Jet' Cosmonaute Chronograph 809
TimeZone : Sales Corner » 1969 Breitling Navitimer 24 Hour 'Twin Jet' Cosmonaute Chronograph 809, Just Serviced.
Var innom en AD i dag og kikket, myye fint. Chronomaten til venstre blir dog i dyreste laget, men ville ikke gått for den med gull. Evolution til høyre er det store rabatter på, utgående modell. Avenger i midten kommer i ny "facelift" til butikken i morgen.
Har dog bestemt meg for å beholde min SOH Chrono og evt kjøpe slik mesh lenke i tillegg, som på bildet over. Liker designet
Godt valg!