Legger inn bilder av alle mine Breitlinger oppgjennom.
B01
Galactic Chronomat 41
SuperOcean Steelfish
B01
Galactic Chronomat 41
SuperOcean Steelfish
Flott jubileumsklokke, acnorway! Liker kombinasjon av hvit urskive og brun rem med innslag av gull.
Her er mitt bidrag til nyeste anskaffelse, Super Avenger II, kjøpt i går:
B01
Galactic Chronomat 41
SuperOcean Steelfish
AD anbefalte lenke på min nye SA, og det jeg liker det godt og er behagelig å ha på, men jeg liker også kontrasten en gummi eller skinnrem lager. Hva synes dere, verdt å endre på?
Ikke endre, men legge til
Kjøp en gummirem og gjerne en skinnrem ved siden av, så har du noe å bytte mellom. Er gøy å se hvor stor forskjell uttykket blir med ulike rem/lenke-løsninger.
Ja, enig. Mente ikke å selge lenken for å kjøpe noe annet, mente i tillegg for å veksle på. Enig i at uttrykket kan bli veldig annerledes.
Ikke endre, men legge til
Kjøp en gummirem og gjerne en skinnrem ved siden av, så har du noe å bytte mellom. Er gøy å se hvor stor forskjell uttykket blir med ulike rem/lenke-løsninger.
Høres veldig bra ut Breitling har ikke helt hårreisende priser på ny gummi eller kalveskinn med c-spenne heller.
Chronomat 44 B01 i halvgull (Rosè) på lenke, forøvrig en fantastisk komfortabel lenke! Rolex' Oysterlenker burde skamme seg i forhold! Gull skinner og skinner, kult! Og detaljene i den brune skiva er ikke mulig å bli lei av.
Breitlings nye GMT som de introduserte i år synes jeg er ganske tøff
Synes den har en fin størrelse med sine 43mm også.
Breitlings nye GMT som de introduserte i år synes jeg er ganske tøff
Synes den har en fin størrelse med sine 43mm også.
Jeg smelte til på en Breitling SOH 46 chrono med gummi og lærrem på Cozumel og er superfornøyd med uret foreløpig Prisen ble helt akseptabel
Gratulerer! Et av de mest vellykkede urene til Breitling.
Hvis du likelr det syntes jeg du skal gå for det, har du evt sett på andre brukte modeller? kan være gode dealer og gjøre på bruktmarkedet.