Som forholdsvis ferskt medlem her på sonen så synes jeg at det er forholdsvis liten entusiasme for Breitling
Dette var i mange år klokken som stod øverst på min ønskeliste.
Julen 2008 fikk jeg den av min kjære. Selv om det har blitt både AP ROO og PAM etter det så er jeg fortsatt utrolig glad i både klokken og kona
Hvilken prisklasse må man strekke seg til for å få Breitling med in-house verk?
Snakket med Urmaker og han sa at Chronomat 41 ikke var In-house. På nettsiden til Breitling står det jo noe annet. Kan det være at han har noen tidligere modeller og at disse ikke er in-house?
Han sa derimot at Chronomat 44 var in-house (altså 01 verket)
Var innom en lokal klokkeforhandler for å levere inn en Breitling til service i dag, og så at de hadde fått inn nye Avenger II GMT. Denne var faktisk over alle forventlinger, kassemålet på 43mm bærer lite og føltes mindre ut enn en Seamaster pro. Den har også blitt mye, og da mener jeg mye tynnere. Den sto på gummerem, men skulle gjerne ha prøvd den på lenke og.
Veil. pris var ca 25.500, så hvis jeg skal ha en Breitling igjen står denne høyt på listen.
Takk for innspill, @Phenix
Navitimer er en pen klokke, men ikke det jeg ønsker nå. Derfor er også transocean, zenith el primero striking 10th og 36000vph strøket av listen.
Det må være noe sporty og tøft. Zeniths røffe el primeros blir dessverre i største laget, det samme gjelder omega planet ocean chrono 9300.
Får bruke uken på å bestemme meg om det blir en ny blackeyed blue, flying fish eller å vente på at det dukker opp en ok priset bruktklokke på finn.