Breitling-tråden

Fine klokker alle sammen! Liker godt Chronomaten, samt den på forrige post med diamanter. Er det en Chronomat Evo?

Har du noen Breitling per dags dato?


Takk for det. Det var en Chronomat Evolution, helt korrekt.

Pr. i dag har jeg ingen Breitling. Jeg gikk til innkjøp av en Baume et Mercier Hamptons, og er nå på utkikk etter et nytt spennende ur. Dog er jeg på utkikk etter noe annet enn Breitling, da jeg følger jeg har vært innom en del av seriene de har å tilby, selvom Transocean Chronograph Unitime er noe jeg absolutt kunne tenkt meg.

Hva har du pr. dags dato?
 
Hvis du likelr det syntes jeg du skal gå for det, har du evt sett på andre brukte modeller? kan være gode dealer og gjøre på bruktmarkedet.

Ble ingen Colt Crono på meg. Heller en nydelig SOH 46:) Ligger på Unboxing-tråden!
 
Fikk satt på alligator på Super Avengeren i dag. Liker lenke, men er svak for skinn og kontrastene/uttrykket det gir.

null_zpsdfd31699.jpg
 
Takk for det. Det var en Chronomat Evolution, helt korrekt.

Pr. i dag har jeg ingen Breitling. Jeg gikk til innkjøp av en Baume et Mercier Hamptons, og er nå på utkikk etter et nytt spennende ur. Dog er jeg på utkikk etter noe annet enn Breitling, da jeg følger jeg har vært innom en del av seriene de har å tilby, selvom Transocean Chronograph Unitime er noe jeg absolutt kunne tenkt meg.

Hva har du pr. dags dato?

Transocean er lekker, den skal jeg skaffe en gang.

Har Breitling Super Avenger II, SuperOcean Heritage Chrono og Omega Speedmaster chrono moonwatch.
 
Her er de to jeg hadde tidligere. Solgt og byttet bort.

Superocean Professional Chronometer

b189d473.jpg

508d96e0.jpg


Breitling Montbrilliant 1903, Chronometer, flyback.

0dc93b7e.jpg

516f113a.jpg


Breitling lager utrolig flotte ur, etter min oppfatning. Meget høy kvaltet på verk, skive og kasse.
Lenkene er en helt egen historie. Særlig pilot lenkene. Tror bare IWC klarer å matche den kvaliteten.:cool:
 
ekte breitling ?

En kompis av meg jobber på søppelplass, han fant en "Breitling For Bently Motors" klokke for noen dager siden, den mangler halve lenka. Er ellers ren å pen.

Har etter et raskt google søk funnet ut at Bretiling ikke er et billige merke.
Kan den være ekte? Er det noen merker elle liknende på klokka som kan vise til at den er ekte?

Har tatt bilder av den men finner ikke utav hvordan jeg laster dem opp.. Add image from URL ?? :confused:
 
Redigert: