Herlig! Breitling får altfor liten oppmerksomhet. Dette er merket som fikk meg interessert i klokker, Navitimer er definitivt min første kjærlighet. Nå når den også har kommet med inhouse B01-verket, uheldigvis er det kun den limiterte som har safirglass på baksiden, så denne er ikke lett å finne. Her snakker vi grail for meg.
Vi slenger med et bilde av baksiden også:
Bildet av urverket er ikke hentet fra en Navitimer, men fra en Transocean Chrono. Dette er den andre av de to klokkene som nå står på min ønskeliste. Sjekk ut dette bildet, så forstår du hvorfor:
Transocean kommer i sort skive med hvite subdials kun som limited edition, så dette er en grail som muligens ikke er mulig å oppnå. Den hvite med sorte subdials er heller ikke veldig stygg, så ender muligens på den til slutt. Nydelige klokker begge to.
Noen dager synes jeg til og med den hvite er penere, den er heller ikke limitert, så den er faktisk mulig å oppdrive! En av dem ender nok opp i boksen til slutt
For å avslutte innlegget kan jeg legge til Breitlingen jeg har i min samling, en Superocean Chronograph Limited Edition (Hva er det med meg og limiterte Breitlinger...?). Denne bærer preg av å være en ordentlig Breitling, stor, blingy, og muligens litt "show-off" i manges øyne. Hva gjør vel det, når klokken ser ut som en million?