Nei, nei og atter nei.
Dette fungerer ikke litt en gang.
Hehe +1
Nei, nei og atter nei.
Dette fungerer ikke litt en gang.
Minner meg om en moods of N klokke egentlig
Liker at han har sneket en "professional" inn på skiven der. I en font som ikke var helt ulik den brukt på skiven til et annet ur med professional på skiven.
Fonten ligner på Speedmaster og ikke professional så da er han unskyldt Eller det er han ikke, grusom klokke.
Det må jo sies at det er et av de bedre designene fra Bruvik. Vil ikke si at han føyer seg inn i rekken av fashion-klokker, og han skal ha kudos for at han bruker automatisk urverk (og ikke quartz, som han brukte i Bruvik Fjord). Kanskje han endelig har lyttet litt til maset mitt?
Om noen liker klokkene så er det blitt meg fortalt at prisene er diskutable ved en telefon rett til Rune. Mener det landet på 7000(ikke arrester meg om jeg tar feil) ink en ekstra rem (ønsket annen kombo, fikk med begge) for den eneste personen jeg kjenner med en fjord. Har ikke fått fiklet med den enda, men anledningen byr seg nok snart.
Prisen er blitt oppgitt til rundt 15 000,- av Bruvik selv. Fjord med quartz koster vell rundt 10 000,- så at han går under med automatisk eta verk tviler jeg litt på Men om man får rabatt med en telefon til karen har jeg ingen aning om. Men virker litt rart å gi over 50% rabatt over en telefon samtale, eller? :S
Arctic Ocean 1 forventes å ville koste rundt kr. 14.000 mens Arctic Ocean 2 trolig vil koste rundt kr. 18.000.
Jeg får rett og slett ikke fot for disse, uansett modell. Lurer på om det er den stygge, stygge logoen som gir et så billig inntrykk?
Hva skiller en mekanisk klokke fra en helmekanisk, forresten