Enten er det interessant eller så er det ikke det, og er det det klarer du nok å finne igjen annonsen.
Så lenge det kun er 7 dagers bumping (og det holder) på salgsannonser synes jeg at det er tullete at solgte klokker skal bumpes over.
Burde vi oppfordre alle som har solgt en klokke til å oppdatere annonsen, uten å legge solgt som nytt innlegg? Irriterende for alle med aktive annonser at den havner under de som er solgt...
Om ikke det var nok; hvorfor endrer man prisen i første post når man lurer seg til med en "bump" om ny pris?
Anbefaler også alle som har solgt en klokke å sende Mogens en PM og informere om dette
Oppfordrer også til å drite i å komme med vissvass-kommentarer i salgstråder. Synes det burde være mulig å diskutere/stille spørsmål i salgstråder (med mindre selger gir uttrykk for at det ikke er ønskelig), men når det bare blir tull eller personlige meninger om utseende, kvalitet, pris eller andre attributter kan du ta det på PM eller ikke i det hele tatt.
Jeg føler for å sitere meg selv og bumpe denne litt. Det er neppe noen som er uenig i følgende: med mindre selger har spurt, drit i å komme med personlige meninger om salgsobjektet i salgstråder!
Om noen helt nye brukere vil komme til Tidssonen og forsøke å selge en klokke, synes jeg det bør være takhøyde for det, uavhengig av dine eller andres personlige meninger om den aktuelle klokken eller merket. Usaklige innlegg i salgstråder fremmer bare inntrykk av Tidssonen som et elitist-forum med nesa i sky som ikke vil ha noe med vanlige folks klokker å gjøre. Det bidrar i alle fall ikke til rekruttering av avt nyfrelste.
Jeg har også meninger i bøtter og spann om både ur, merker og annet, men jeg holder det til det vanlige diskusjonsforumet.
... Usaklige innlegg i salgstråder fremmer bare inntrykk av Tidssonen som et elitist-forum med nesa i sky som ikke vil ha noe med vanlige folks klokker å gjøre. Det bidrar i alle fall ikke til rekruttering av avt nyfrelste. ...