Fantastisk flott klokke! Er svak for Cartier, har sjølv ein Tank Solo.
Fantastisk flott klokke! Er svak for Cartier, har sjølv ein Tank Solo.
Fick precis besked från Cartier här i NY att den lilla kan man bara gå in och köpa men att den stora har de kö på. Verkar med andra ord inte som den är tagen ur produktion så sett. Ska gå in och köpa en till frugan så kan försöka höra mig för ytterligare då.Hva er egentlig status på solarbeat for tiden? Ryktes at den er tatt ut av produksjon, men dét virker rart. Noen som har noe oppdatert informasjon om levering hos feks Bjerke? De lister jo ikke modellen på sidene sine en gang.
Jeg pratet med selger hos Bjerke i sommer en gang om denne (eller den i stål da). Hun sa at de kommer i september og at de første er allerede solgt, men at alle som står på interesseliste (som meg) får før jul. Disse (i stål, vet ikke med gull) er ikke limiterte som de fargerike som kom i fjor.Er det noen som veit noe om denne versjonen av Tank Louis Cartier, som visstnok kom på W&W i år? Jeg finner den ikke på nettsiden til Cartier, men den er jo helt fantastisk! Er den limitert eller noe sånn?
Vis vedlegg 302422
Hands-On: The New Black Dial Tank Louis Cartier Isn't A Must – But It's Still A MUST
Minimalism and yellow gold are quite the pairing.www.hodinkee.com
Vis vedlegg 304099
Den lille modellen kan nå kjøpes direkte fra Cartier.
Enda tilgjengelig: https://int.cartier.com/en/collecti...ches/wsta0071-tank-must-de-cartier-watch.htmlVar ikke lenge den var tilgjengelig..
Dette er en klokke jeg har hatt lyst på i flere år, men aldri tatt steget. Det må være en av de kuleste klokkene ever.Vis vedlegg 305342
Sykkelmodus
Måtte benytte muligheten når den bød seg.Dette er en klokke jeg har hatt lyst på i flere år, men aldri tatt steget. Det må være en av de kuleste klokkene ever.
Legg gjerne ut flere bilderVis vedlegg 305342
Sykkelmodus