Clubhouse

Jeg kjenner ikke plattformen, men synes det høres interessant ut. Har dog ingen Appleprodukter.

Er det mulig å spille inn samtalene, og legge ut på en podcast for eksempel?

Det er dessverre ikke et alternativ da Clubhouse per nå forbyr opptak av møter.

En Android-versjon av appen er planlagt, men når denne vil lanseres sies det ikke noe om.

Hørte på et meget interessant panel i går ledet av Eric Ku som snakket om komplikasjoner og kompliserte klokker. Litt sjokkerende å høre at flere av de villeste og mest kompliserte klokkene i bransjen aldri har fungert o_O Feks Franck Muller sin Aeternitas Mega. Her er det mer snakk om teoretisk funksjon kontra at den faktisk fungerer som klokke.

Vis vedlegg 234756

Også spennende info om Opus 3 av Winston og Halter hvor det var snakk om en modell som hadde vært 7(!) år på service før den nå nesten fungerer :mrgreen:

Vis vedlegg 234757

Bulgari sin tynne Minute Repeater ble dratt fram som en komplisert klokke som fikk gode skussmål og hvor ingen hadde hørt om problemer med det verket på tross av hvor tynt det er.

Vis vedlegg 234758
Dette er interessant...så Aeternitas fungerte aldri? Komplikasjonene kunne ikke brukes da?

Folk kaller meg klokkeverdenens Lilli Bendriss.

EDIT: For de som ikke deltok på forrige møte; jeg streifet såvidt innom noen søvnløse netter før jul da jeg vurderte å slå til på en HYT som brått var innenfor rekkevidde. Men jeg feiget ut på bakgrunn av skepsis rundt fremtiden til HYT og servicemuligheter.

Utrolig synd. For HYT er IMHO er virkelig et av mine favorittmerker innen kategorien "ellevill haute horlogerie".

154529927_130792082207793_8855759105552173749_n.jpg

Redigert:
Klokkeklubben er også på Instagram for de som bruker det.

Jeg har flere invitasjoner om noen er interessert! Send meg telefonnummer på melding om du ønsker :) Funker kun på iOS-produkter så vidt jeg har forstått.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Virker den da? De fleste app'er får du vel installert om du ikke godtar vilkårene?

Virker fint hos meg. Får ikke sendt invitasjonene som jeg har til andre, men selve appen fungerer fint. Den trenger bare tilgang til adresseboka for å sende invitasjoner og koble deg til andre du kjenner.

Takk til alle som var med i kveld! :) Vi møtes igjen neste uke til samme tid og samme sted.

Og vi er åpne for ris, ros og innspill til tema :)
Bra tema og gode bidrag fra deltagerne.
Fortsett gjerne med temaer som ikke utelukker low-mid range segmentet. For mye fokus på indie, high end osv blir nok for de få, og trekker nok ikke de store skarer. Men er jo ikke sikkert det er målet heller...

Tallet er 42!

Satser på sterke meninger og moro i morgen :)

Ser veldig morsomt ut, artige og interessante temaer. Synd at dere ikke velger å gjøre dette i podkast-format så alle kunne hatt glede av det.