Come to the light side!

Gratulerer, det var en utrolig flott AP ROO diver.
May the Force be with you;) Det er litt av en hellig treeniighet du har her på den lyse siden:)

Wow. Gratulerer med enda en fantastisk klokke! Jeg bøyer meg i støvet, du har en fantastisk samling! :D

For en klokke!!! Og for en samling du har fått deg!!!

Ingen grunn til å stoppe nå! ;) stor grattis!

Gratulerer :) Både med klokker og ny hiphop platenontrakt;) Her i tyrnia er det vissnok ikke samme hype rundt AP, så du får de, inkludert diver, for latterlige priser. liker stilen, tror jeg kjøper meg tre stykker selv jeg.

Gratulerer med nok en fantastisk AP, skal du en tur ned til 8-mile så kommer du i hvert fall til å gli inn i miljøet ;)

Vakkert, og stort grattis ChristianN!

Her snakker vi trio, ja - utsøkt tilvekst. Virkelig en versjon av ROO-arten jeg kunne tenkt meg vurdert næmere.

tumblr_lqn98xHQ0D1qgcwvdo1_1280-1.png

Men når det er sagt; - skaff deg et kamera, mann!
Dette er ur som må foreviges på proper måte....;)

Ball so hard, got a broke clock, Rolleys that don’t tick tock
Audemars that’s losing time, hidden behind all these big rocks.

Ball so hard motherfuckers wanna fine me.
That shits cray!

Gratulasjoner !

Bra fargespill og flott trio !...

:p

Takk! :D

Gratulerer så mye med enda en råflott AP, ChristianN!

Hvis Audemars Piguet er "light side", så må jo du være selveste Yoda nå. Haha, rå samling. ;)

Hehe, takk ;).

Gratulerer med tøff AP.:cool:
Det står respekt av trioen din må jeg si.
Grattis med salg av bil også.

Takk og takk! Er akutt masse AP, men moro å bytte litt rundt på ting ;).
Var å så på 911en hos Porsche nå, fikk nesten lyst til å kjøpe den tilbake så fin den er nå :p.

Tror du må se opp for menn i hvite frakker og med en tvangstrøye til overs! Tre AP'er!

Gratulerer så mye Christian! Mange håper vel på å eie en AP i løpet av livet, og du har tre. Bøyer meg i støvet

Hehe, er plutselig blitt veldig konsentrert rundt én ting, men akkurat nå er det det som var moro. Får håpe mennene i hvite frakker viser nok forståelse til å la meg gå fritt rundt enda ;) Takk skal du ha!

Gjennomført :D

Hehe, takk!

Grattis med nytt! Veldig kul AP dette :)

Takk :)

Heftig sak - gratulerer så mye.

Takk takk! Er vel ikke like heftig i rent slagvolum som tyskerslegga, men :p.

Gratulerer med en kjempe tøff AP Diver:D Begynner å bli litt av en AP famile du har samlet!

Ja har plutselig blitt noen, vet ikke helt hva som skjedde jeg men... :p. Takk skal du ha :)

Congtraulatore! Dark side er sterk om dagen!

Takk! :D

Gratulerer, det var en utrolig flott AP ROO diver.
May the Force be with you;) Det er litt av en hellig treeniighet du har her på den lyse siden:)

Viktig med litt treenigheter, står solid som en konstruksjon de ;).

Wow. Gratulerer med enda en fantastisk klokke! Jeg bøyer meg i støvet, du har en fantastisk samling! :D

Bør vel ikke gå alt for langt ned i støvet, men takk skal du ha ;)

Gratulerer, AP er drømmen!

Takk! Bare å spare så lar slikt seg løse vet du ;)

For en klokke!!! Og for en samling du har fått deg!!!

Ingen grunn til å stoppe nå! ;) stor grattis!

Hehe, bør vel kanskje ikke fortsette utelukkende i dette sporet, vil jo ikke bli lei heller, men foreløpig er det tut og kjør!

Gratulerer :) Både med klokker og ny hiphop platenontrakt;) Her i tyrnia er det vissnok ikke samme hype rundt AP, så du får de, inkludert diver, for latterlige priser. liker stilen, tror jeg kjøper meg tre stykker selv jeg.

Takk!
Viktig å huske at AP i Norge er på grensen til "kunstig dyrt" så for å få et korrekt prisbilde må man nesten se ut over horisonten! Kjør på sjef ;)

Gratulerer-litt av en trio!

Grattis! Fantastisk trio! :)

Takker!

Gratulerer med nok en fantastisk AP, skal du en tur ned til 8-mile så kommer du i hvert fall til å gli inn i miljøet ;)

Hehe, burde klare å få venner der nå ja :p. Takk!

En fantastisk trio, Christian!!! :cool:

Takk, du er jo litt delaktig i skylden her synes jeg... alt tatt i betraktning ;).

Konge ChristianN! Du tar den helt ut, grattis med by solid sak

Takk for det!

Fantastisk. Gratulerer så mye :D

Flott klokke. :D
Gratulerer så mye. God helg. :)

Tusen takk, god helg til deg og!

Vakkert, og stort grattis ChristianN!

Her snakker vi trio, ja - utsøkt tilvekst. Virkelig en versjon av ROO-arten jeg kunne tenkt meg vurdert næmere.

tumblr_lqn98xHQ0D1qgcwvdo1_1280-1.png

Men når det er sagt; - skaff deg et kamera, mann!
Dette er ur som må foreviges på proper måte....;)

Tusen takk!

Det verste er kanskje at dette faktisk *er* skutt med en D90, men jeg mener det virkelig bokstavelig når jeg sier at jeg ikke husker et fnugg av hvordan jeg skulle få bildene til å minne om å være bra. Tror jeg må børste litt støv av kameraet og finne lysteltet og alt det der igjen :)

Wow! Dette er jo helt rått! :D
Gratulerer så mye med et utrolig flott ur!

Hehe tusen takk!

Ball so hard, got a broke clock, Rolleys that don’t tick tock
Audemars that’s losing time, hidden behind all these big rocks.

Ball so hard motherfuckers wanna fine me.
That shits cray!

Boo-ya!

Aiaiai! Grattis..!

Takk :D

Gratulerer med nok en fantastisk AP, Christian!:D

Takk for det!