Virkelig et lekkert ur! :) Gratulerer!
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 7. okt. 2012 #61 Virkelig et lekkert ur! Gratulerer!
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 9. okt. 2012 #66 rousp skrev: Virkelig et lekkert ur! Gratulerer! Klikk for å utvide... Takk! jayeff skrev: Grattis Klikk for å utvide... Takker Ndure skrev: 3 APer! WOW! Klikk for å utvide... Hehe, er bare klokker det også gitt... men er kanskje noe flere enn hva et normalt menneske vil anse som fornuftig cosmo_dud skrev: Nydelig Christian! Klikk for å utvide... Takk, jeg er fornøyd i hvert fall! Lyngutt skrev: Nok en flott sak! Grattis! Klikk for å utvide... Takk!
rousp skrev: Virkelig et lekkert ur! Gratulerer! Klikk for å utvide... Takk! jayeff skrev: Grattis Klikk for å utvide... Takker Ndure skrev: 3 APer! WOW! Klikk for å utvide... Hehe, er bare klokker det også gitt... men er kanskje noe flere enn hva et normalt menneske vil anse som fornuftig cosmo_dud skrev: Nydelig Christian! Klikk for å utvide... Takk, jeg er fornøyd i hvert fall! Lyngutt skrev: Nok en flott sak! Grattis! Klikk for å utvide... Takk!
G Guest571 Guest 9. okt. 2012 #67 Gratulerer så mye! Dette er en AP variant jeg har drømt om lenge! Gleder meg veldig til å stjele den fra deg ved neste GTG.
Gratulerer så mye! Dette er en AP variant jeg har drømt om lenge! Gleder meg veldig til å stjele den fra deg ved neste GTG.
ChristianN Medlem 5. mai 2009 Innlegg 6.022 Sted Oslo 9. okt. 2012 #68 Mathfjeld skrev: Gratulerer så mye! Dette er en AP variant jeg har drømt om lenge! Gleder meg veldig til å stjele den fra deg ved neste GTG. Klikk for å utvide... Takk! Det tror jeg nok fort vi skal få til vet du
Mathfjeld skrev: Gratulerer så mye! Dette er en AP variant jeg har drømt om lenge! Gleder meg veldig til å stjele den fra deg ved neste GTG. Klikk for å utvide... Takk! Det tror jeg nok fort vi skal få til vet du