Midas Mulligan
Støttemedlem
Heftig AP du har skaffet deg her. Når du i tillegg har to andre blir det jo bare helt spinnvillt. Big gratz!!
Heftig AP du har skaffet deg her. Når du i tillegg har to andre blir det jo bare helt spinnvillt. Big gratz!!
Fantastisk! Stum av beundring!
Gratulerer med en utrolig tøff AP! En skikkelig "bad ass" samling dette her
Haha ja, er på en liten AP-klikk tror jeg .
Fantastisk! Litt av en trio!
På tide med en ordentlig galleritråd?
You dont say...
Gratulerer! Dette er helt vilt, men jeg kjenner meg igjen i tilstanden når man blir hektet på en bestemt ting. Lurer på hvor mange i Norge som har tre APer.
Men jeg må si at den i midten fremdeles er min klare favoritt. La for all den fredes om AP-galskapen skulle avta. Nei forresten, selg den først, til meg
Gratulerer
Det er litt av en samling med AP'er du har opparbeidet deg. Gratulerer med nytt!
Gratulerer så mye!
Dette var rått!
Gratulerer Christian. En målrettet samling må jeg si
Gratulasjon sendes herved til din APe familie. Eh...er du Alfahannen ?
Mvh
Timebandit.
Rå samling! Gratulerer med tilskuddet.
Grattis med barsk AP, ChristianN!
Si i fra når den skal selges
Gratulerer med en rå klokke.
Litt av en samling du har fått deg.
Gratulerer med et flott tilskudd i en ellers fantastisk samling!
Gratulerer! Denne er helt fabelaktig. Den ser også meget bra ut på armen. Jeg skulle bare ønske
jeg kunne tatt like fine detalj-bilder av den oransje broren ... hadde vært morsomt med en sammenligning.
Men folkens, dette er IKKE en Diver, men en Scuba! Prøvde også en Diver, men den ga ikke samme godfølelsen.
Uansett: gratulerer med en kjempeklokke!
Ahhh....endelig fikk jeg sett bildene. Utrolig plagsomt å sitte på fjellet med Edge-dekning.
Pent, men.....
Tar vel ikke lang tid før TP sitter med en ROO på lanken?