Come to the light side!

Heftig AP du har skaffet deg her. Når du i tillegg har to andre blir det jo bare helt spinnvillt. Big gratz!!:cool:

Heftig AP du har skaffet deg her. Når du i tillegg har to andre blir det jo bare helt spinnvillt. Big gratz!!:cool:

Takk for det! Meget fornøyd med denne på armen i dag!

Fantastisk! Stum av beundring!

Takk skal du ha!

Gratulerer med en utrolig tøff AP! En skikkelig "bad ass" samling dette her;)

Samlingen er i så fall vesentlig mer "bad ass" enn undertegnede, men trives godt med disse klokkene ;).
Noe for en hver anledning tror jeg!

Fantastisk! Litt av en trio!
På tide med en ordentlig galleritråd:D?

Haha ja, er på en liten AP-klikk tror jeg :p.

You dont say...

Gratulerer! Dette er helt vilt, men jeg kjenner meg igjen i tilstanden når man blir hektet på en bestemt ting. Lurer på hvor mange i Norge som har tre APer.

Men jeg må si at den i midten fremdeles er min klare favoritt. La for all den fredes om AP-galskapen skulle avta. Nei forresten, selg den først, til meg :)

Det er litt av en samling med AP'er du har opparbeidet deg. Gratulerer med nytt!

Fantastisk! Litt av en trio!
På tide med en ordentlig galleritråd:D?

Takk for det!
Galleritråd ja... har tenkt tanken mang en gang, men i løpet av dette året har jeg jo byttet ut omtrent alle klokkene jeg hadde når 2012 begynte og ja... er vel inne i litt "flippemodus" om dagen etter å ha sakte men sikkert bygget opp en helt ok samling gjennom noen år før jeg byttet ut hele greia i løpet av de siste 6 månedene :p.

Får se når ting stabiliserer seg litt ;)

You dont say...

Gratulerer! Dette er helt vilt, men jeg kjenner meg igjen i tilstanden når man blir hektet på en bestemt ting. Lurer på hvor mange i Norge som har tre APer.

Men jeg må si at den i midten fremdeles er min klare favoritt. La for all den fredes om AP-galskapen skulle avta. Nei forresten, selg den først, til meg :)

Sikkert en del fler enn man skulle tro, men muligens færre enn ca mange? :D
Men joda, er vel litt hektet om dagen ;).

Ironisk nok liker madammen ROCen minst av alle - Navy ROOen er hennes favoritt, etterfulgt av denne diveren med ROC på en monumental og solid sisteplass. Vet ikke helt hva det er, men hun liker den overhodet ikke. Heldigvis er det jeg som skal bruke den da, men det er litt fascinerende! For meg er ROCen den som er enkleste å bruke, mest komfortabel og sklir best inn under en dresskjorte.

Takk!

Det er litt av en samling med AP'er du har opparbeidet deg. Gratulerer med nytt!

Hehe har blitt litt den siste tiden ja ;) Takk!

Gratulerer! Denne er helt fabelaktig. Den ser også meget bra ut på armen. Jeg skulle bare ønske
jeg kunne tatt like fine detalj-bilder av den oransje broren ... hadde vært morsomt med en sammenligning.

Men folkens, dette er IKKE en Diver, men en Scuba! Prøvde også en Diver, men den ga ikke samme godfølelsen.

Uansett: gratulerer med en kjempeklokke!

Ahhh....endelig fikk jeg sett bildene. Utrolig plagsomt å sitte på fjellet med Edge-dekning.

Pent, men.....

dark-side-cookie%20monster.jpg

Gratulerer så mye!
Dette var rått! :)

Takk!

Gratulerer Christian. En målrettet samling må jeg si ;)

Takk :)
Ja har jo plutselig blitt veldig målrettet også... litt mer enn planlagt egentlig :p.

Gratulasjon sendes herved til din APe familie. Eh...er du Alfahannen ?

Mvh
Timebandit.

Takk! Jeg og bikkja har en pågående diskusjon om det der, får komme tilbake til deg på dette punktet.

Rå samling! Gratulerer med tilskuddet.

Takker :D

Grattis med barsk AP, ChristianN!

Si i fra når den skal selges;)

Takk!
Hehe, savner du AP? ;)

Gratulerer med en rå klokke.:D
Litt av en samling du har fått deg.

Tusen takk :)

Gratulerer med et flott tilskudd i en ellers fantastisk samling!:)

Takk!

Gratulerer! Denne er helt fabelaktig. Den ser også meget bra ut på armen. Jeg skulle bare ønske
jeg kunne tatt like fine detalj-bilder av den oransje broren ... hadde vært morsomt med en sammenligning.

Men folkens, dette er IKKE en Diver, men en Scuba! Prøvde også en Diver, men den ga ikke samme godfølelsen.

Uansett: gratulerer med en kjempeklokke!

Meget godt poeng... :)
Jeg får ikke helt samme gode vibbene av en normal Diver selv, er noe med tallene og fargen som får disse til å "Smelle" en god del mer. Jeg får vesentlig mer aquanaut følelse og det er en god ting!

Ahhh....endelig fikk jeg sett bildene. Utrolig plagsomt å sitte på fjellet med Edge-dekning.

Pent, men.....

dark-side-cookie%20monster.jpg

Hva slags cookier snakker vi om her egentlig?

Tar vel ikke lang tid før TP sitter med en ROO på lanken?

Hadde vært litt humor!