Da trenger du en i titan...(unboxing)

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Innlegg
6.347
Sted
Vestlandet
Har blitt litt inspirert av den siste tidens diskusjoner. IWC vs. JLC, Din drømmeklokke, Ny klokke IWC, etc...;)

Har vært på utkikk etter en ny klokke en stund. Hadde bestemt meg for at dette kjøpet skulle være nøye gjennomtenkt, og jeg skulle ha is i magen og velge meg ut noe ut i fra fornuften....yeah right.:mrgreen:

Denne strategien viste seg å bli litt for tidkrevende, så jeg bestemte meg tilslutt for å gjøre som jeg alltid gjør; handle på impuls.;)

Etter at IWC Galapagos tråden kom ble jeg så satt ut at jeg ikke engang klarte å komme med et skikkelig kompliment på hvor kul den klokka egentlig var.
Ganske så inspirert av Mogens siste turet jeg ned til den lokale klokkepusheren fast bestemt på å kvitte meg med noen kroner. (Damn you...:mrgreen:)

Her er samtalen mellom meg og selgerinnen:
Hun: Hvilken klokke har du?
Jeg: Jeg har flere. Bl.a Breitling, Omega og Rolex.
Hun: De er i stål?
Jeg: Ja, unntatt Rolexen.
Hun: Da trenger du en i titan.
Jeg: Ja....ja, jeg trenger den klokka. Trenger den faktisk...


Nok snikksnakk, over til bildene:

DSCF0013.jpg


DSCF0018.jpg


DSCF0019.jpg


TOM BOKS!!!! Måtte jo selvsagt ha klokka på håndleddet når jeg kjørte hjem.:mrgreen:

DSCF0023.jpg


DSCF0031.jpg


DSCF0033.jpg


DSCF0046.jpg


DSCF0054.jpg


DSCF0056.jpg


Ikke like eksklusiv som Galapagos'en men det er en utgått modell som jeg bare måtte slå kloa i før bondeangeren tok meg.:mrgreen:
 
Gratulerer med ny klokke! Nettopp denne modellen startet min interesse for klokker for fem år siden! Den er sinnsyk feeet! :)
 
Håhå! Den er grisenice!!!

Hyggelig (?) å være till inspirasjon;) Har tenkt på den også mange ganger, den er fet!

Du er i godt selskap hva angår en litt annerledes behovspyramide...
 
Håhå! Den er grisenice!!!

Hyggelig (?) å være till inspirasjon;) Har tenkt på den også mange ganger, den er fet!

Du er i godt selskap hva angår en litt annerledes behovspyramide...

Takk for det.:D
Den er veldig behagelig på armen. Ikke akkurat fjærlett. Reagerte kun når jeg holdt den i hånden første gangen og størrelse / vekt forholdet ikke var helt som vanlig.:)
 
Lekkert UJU,
Aquatimereren er virkelig lekker.:p

Kjenner det er noen kroner som brenner forferdelig på klokkekontoen nå.
( takket være dere )
 
Gratulerer med flott IWC

Men du har klokken på feil arm! Det er ikke likegyldig hvilken arm du bruker klokken på. Fra fabrikk er alle mekaniske klokker regulert for å brukes på venstre arm. Bruker du klokken på høyre arm vil den ikke gå like nøyaktig. Om du vanligvis bruker klokken på høyre arm må den reguleres på nytt.
 
Pokker, må finne en annen medisin mot avensyke snart.

PC, internett og visa fungerer ikke lenge nok... :mad:
 
Fantastisk kul klokke, liker titan :D

Her e en til som altid hadde klokka på höyre arm, helt ok

12800.jpg
 

Takk. Jepp, det er helt konge i mine øyne.

Gratulerer med flott IWC

Men du har klokken på feil arm! Det er ikke likegyldig hvilken arm du bruker klokken på. Fra fabrikk er alle mekaniske klokker regulert for å brukes på venstre arm. Bruker du klokken på høyre arm vil den ikke gå like nøyaktig. Om du vanligvis bruker klokken på høyre arm må den reguleres på nytt.

Takk for det. Er "lefty". Bruker jeg klokken på venstre arm kan jeg love deg at klokken må inn til service lenge før tiden. Og da snakker vi ikke om en simpel regulering.;)

Sweet aas candy!!!!!!

Takker!
Phew! glad du ikke benyttet deg av dobbel 's' i det midterste ordet.;)

Flott, gratulerer

Takker så mye.:D

Pokker, må finne en annen medisin mot avensyke snart.

PC, internett og visa fungerer ikke lenge nok... :mad:

For min del er den eneste medisinen som fungerer er å ta turen til AD og la seg "overtale".;)


Fantastisk kul klokke, liker titan :D

Her e en til som altid hadde klokka på höyre arm, helt ok

Takk så mye.:D
Ser at Stevie har begynt å herme etter meg...:mrgreen:

Et par wristshots til:
DSCF0023-1.jpg


DSCF0001.jpg
 
Den er bare herlig, med titan og de gule detaljene. En meget god venn har en maken og den er übercool live!:cool::cool::cool:
Gratulerer, UJU!

deBalzac: dine innlegg er alltid så utrolig lærerike! Hvor tar du kunnskapen fra?
Uansett; fortsett med dine lange og (positivt) belærende innlegg!:D