Har blitt litt inspirert av den siste tidens diskusjoner. IWC vs. JLC, Din drømmeklokke, Ny klokke IWC, etc...
Har vært på utkikk etter en ny klokke en stund. Hadde bestemt meg for at dette kjøpet skulle være nøye gjennomtenkt, og jeg skulle ha is i magen og velge meg ut noe ut i fra fornuften....yeah right.
Denne strategien viste seg å bli litt for tidkrevende, så jeg bestemte meg tilslutt for å gjøre som jeg alltid gjør; handle på impuls.
Etter at IWC Galapagos tråden kom ble jeg så satt ut at jeg ikke engang klarte å komme med et skikkelig kompliment på hvor kul den klokka egentlig var.
Ganske så inspirert av Mogens siste turet jeg ned til den lokale klokkepusheren fast bestemt på å kvitte meg med noen kroner. (Damn you...)
Her er samtalen mellom meg og selgerinnen:
Hun: Hvilken klokke har du?
Jeg: Jeg har flere. Bl.a Breitling, Omega og Rolex.
Hun: De er i stål?
Jeg: Ja, unntatt Rolexen.
Hun: Da trenger du en i titan.
Jeg: Ja....ja, jeg trenger den klokka. Trenger den faktisk...
Nok snikksnakk, over til bildene:
TOM BOKS!!!! Måtte jo selvsagt ha klokka på håndleddet når jeg kjørte hjem.
Ikke like eksklusiv som Galapagos'en men det er en utgått modell som jeg bare måtte slå kloa i før bondeangeren tok meg.
Har vært på utkikk etter en ny klokke en stund. Hadde bestemt meg for at dette kjøpet skulle være nøye gjennomtenkt, og jeg skulle ha is i magen og velge meg ut noe ut i fra fornuften....yeah right.
Denne strategien viste seg å bli litt for tidkrevende, så jeg bestemte meg tilslutt for å gjøre som jeg alltid gjør; handle på impuls.
Etter at IWC Galapagos tråden kom ble jeg så satt ut at jeg ikke engang klarte å komme med et skikkelig kompliment på hvor kul den klokka egentlig var.
Ganske så inspirert av Mogens siste turet jeg ned til den lokale klokkepusheren fast bestemt på å kvitte meg med noen kroner. (Damn you...)
Her er samtalen mellom meg og selgerinnen:
Hun: Hvilken klokke har du?
Jeg: Jeg har flere. Bl.a Breitling, Omega og Rolex.
Hun: De er i stål?
Jeg: Ja, unntatt Rolexen.
Hun: Da trenger du en i titan.
Jeg: Ja....ja, jeg trenger den klokka. Trenger den faktisk...
Nok snikksnakk, over til bildene:
TOM BOKS!!!! Måtte jo selvsagt ha klokka på håndleddet når jeg kjørte hjem.
Ikke like eksklusiv som Galapagos'en men det er en utgått modell som jeg bare måtte slå kloa i før bondeangeren tok meg.