Dagens kjøpetips

Nesten litt sugen på selge safarin nå  @sjuli_123 du hade väl en lik? Hur funkar den som vardags klocka?

Sen flickvännen la beslag på rolexen får jag hålla mig till en...

Redigert av en moderator:
Nesten litt sugen på selge safarin nå  @sjuli_123 du hade väl en lik? Hur funkar den som vardags klocka?

Sen flickvännen la beslag på rolexen får jag hålla mig till en...

@Ceramic! Hatt safarien også, jeg, og må vel si at IWC-en fungerer bedre som hverdagsklokke. Klokkene er omtrent like tykke, men bezelen blir jo ikke ripete og fæl på IWC-en. På den annen side er Safarien flott og "klassisk", mens AT RG er sporty. Det blir mao smak og behag.

Sendte han en mail på den. Sitter bare på mobilen så ser ikke bildene skikkelig, men den letteste (og ofte eneste) måten å spotte en falsk PO 8500 er på urverket.

Klokken er komplett med boks, papirer og kvittering, aldri vært dykket med. No-brainer dette vel? Tror jeg slår til så får heller Sub-en vente litt.

Gjør det!

Vært i kontakt med han jeg også. Virker ryddig, men hadde ønsket å se klokken før betaling. Da jeg bor i Oslo blir litt feil side av landet for min del.

Klokken er komplett med boks, papirer og kvittering, aldri vært dykket med. No-brainer dette vel? Tror jeg slår til så får heller Sub-en vente litt.

Ser den er solgt. Fikk du den, @KimNK ?

Todda

Aner ikke, begynner å lure på om den glapp.

-Han tilbød seg å ta den med til Bergen ved neste anledning.
-Jeg sier jeg tar den så lenge finansene tillater det, må sjekke kontoene først.
-Klokken blir merket solgt.
-Jeg sier jeg skal ha den.
-Stillhet.

Så nå går jeg på veggene her. Hvis dette ikke går får folk begynne å finne flere Submariners å legge ut, jeg kløøøør.

Aner ikke, begynner å lure på om den glapp.

-Han tilbød seg å ta den med til Bergen ved neste anledning.
-Jeg sier jeg tar den så lenge finansene tillater det, må sjekke kontoene først.
-Klokken blir merket solgt.
-Jeg sier jeg skal ha den.
-Stillhet.

Så nå går jeg på veggene her. Hvis dette ikke går får folk begynne å finne flere Submariners å legge ut, jeg kløøøør.

Jeg sendte Mail i går etter deg, har ikke fått svar en gang.

Er nok solgt den ja. Klassisk greie det, en som sier de tar den med noen små forbehold, og så midt oppi "salget" kommer det en med "jeg tar den, hva er kontonr ditt?" Og da sier enten selger at det er ok, eller at har en annen kjøper, og får tilbud om en tusenlapp til der og da, og slår til. Og så gidder ikke selger svare noen andre.

Selv sittet og angret på både å ha dratt ut litt i ting før jeg tok kontakt, og klokka glapp. Prøvd å presse prisen litt, og klokka glapp til en "jeg tar den!" Samt og angret på at jeg sa "jeg tar den!", og ikke prøvde presse prisen litt.

Som Kenny Rogers så fint sa det ...
"You got to know when to hold 'em, know when to fold 'em,
Know when to walk away and know when to run."

Sitter forøvrig med min identiske på meg nå, som jeg betalte ca 8000 mer for, og kanskje burde ha presset litt mer ned ...

Redigert:
Tror nok den forsvant ja.
Så.. Hvem blir førstemann til å finne meg en 116610LN til like god pris? :mrgreen: